فرماندار شهرستان بستان آباد بر فریضیه امر به معروف و نهی از منکردرجامعه تاکیدکرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بدر شکوهی در جلسه صیانت شهرستان بستان آباد گفت: معقوله عفاف و حجاب با موضوع امر به معروف و نهی از منکر گره خورده است و در اسلام به فریضیه امر به معروف و نهی از منکر تاکید شده است.

وی درادامه با بیان اینکه عفاف و حجاب همواره در کشور در نوک حمله استعمار بوده است افزود:دول استعماری با برنامه ریزی های خزنده و با شارژه رضا شاه پروژه کشف حجاب را در کشور ما راه اندازی کرد.

وی با اشاره به اینکه وجود بیشترین شبکه های ماهواره ای در راستای جایگزین کردن اهداف استعمار فرهنگی در کشورهای اسلامی بخصوص در کشور ما طراحی شده است گفت:متاسفانه دشمن با شیوه های نوین و برنامه ریزی شده در حوزه فرهنگ وارد شده است.

وی گفت:امروز دشمن قشر جوان که جزوه سرمایه های ملی و از ظرفیت های بلقوه در راستای توسعه و پیشرفت کشور ما هستند را در نوک حمله اهداف شوم خود قرار داده است .

فرماندار شهرستان بستان آباد با بیان اینکه در حوزه فرهنگی نباید احمال کاری صورت گیرد افزود: با عینیت بخشیدن به وظایف سازمانی نباید از مسئله عفاف و حجاب غفلت کرد.

وی با اشاره به اینکه معقوله عفاف و حجاب با موضوع امر به معروف و نهی از منکر گره خورده است افزود: در اسلام به فریضیه امر به معروف و نهی از منکر تاکید شده است.

وی افزود:با اتکا به ظرفیت های موجود از حیث نظری باید در عرصه های عملی نیز به دنبال برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باشیم.

انتهای پیام/ش

 

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.