بحران و مشکل آب در روستاهای شهرستان بافت تا حدودی کنترل شده و اکنون آبرسانی به مناطق کم آب به صورت سیار نیز انجام می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، فرماندار بافت در دیدار مردمی و سرکشی از روستاهای مناطق گوشک ،خبر و دشتاب با بیان این مطلب گفت : اولویت اصلی مدیران ادارات برای تامین آب شرب روسای دهلاچین در دستور کار فوری قرار گرفته است .
حمزه جواران که با حضور نماینده مردم شهرستانهای بافت ،رابر و ارزوئیه و مدیر کل امور عشایری استان در مناطق محروم و روستاهای منطقه گوشک ،خبر و دشتاب حضور یافت  گفت : در روستای دهلاچین با توجه به شرایط بحرانی و اولویت ویژه آبرسانی به 50خانوار این روستا در دستور کارویژه قرارگرفت.
 حمزه جواران افزود: اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه نیز تا حدودی تامین شده است و به زودی طرح آبرسانی و تامین آب شرب این روستای محروم آغاز خواهد شد .
نماینده مردم بافت ،رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید از پیگیری مشکل کشاورزان مناطق دشتاب به منظور حفظ اراضی با سیستم ابیاری تحت فشار به دلیل کمبود آب کشاورزی ،پیگیری تامین اعتبارات ویژه بازسازی بناهای تاریخی دشتاب از جمله بزرگترین مسجد تاریخی شهرستان بافت واقع درقلعه اسلام آباد ،رفع موانع اقامتی و جلوگیری از مهاجرت روستا ییان با صدور اسناد روستایی خبر داد.
 بختیاری حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه گردشگری در روستاها و مناطق خوش آب و هوای شهرستان و روستاهای هدف گردشگری نیز خبر داد.
انتهای پیام/ی

برچسب ها: بحران آب ، بافت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار