با مصرف برخی محصولات ساده که تولید آنها نیز نیاز به دستگاه های پیچیده ندارد می توانید جانی تازه به تولیدکننده ایرانی بدهید.

راه حلی ساده برای جان گرفتن تولید ایرانی+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از نظر هیچ یک از مردم به خصوص تولیدکنندگان ایرانی پنهان نیست که برخی از اقلام وارداتی ضربه جدی به تولید داخل زده و در اصطلاح رایج کمر تولیدکننده را شکسته است، وارداتی که بیکاری کارگران و سرپرستان خانواده و تعطیلی کارگاه و کارخانه تنها یکی از تبعات آن است.

برخی از اقلامی که به کشور وارد می شود ابزار و لوازم مصرفی هستند که نه تنها در داخل تولید می شوند بلکه خط تولید آنها نیز بسیار ساده است و نیازمند فضای بزرگی برای تولید و عرضه ندارد اما همین کارگاه های کوچک زندگی ده‌ها کارگر را پوشش می دهد.

یکی از این اقلام مداد تراش مصرفی دانش آموزان در دروان تحصیل است، وسیله ای که شاید یک بار هم به تولید آن فکر نکرده باشید در حالی که روند تولید و عرضه آن اگر از محصول ایرانی استفاده شود می تواند جان تازه ای به تولیدکننده بدهد.

در موشن گرافی که در ادامه خواهید دید گفته می شود که بیش از هفت میلیون دانش آموز در دوران ابتدایی مشغول به تحصیل هستند که حداقل سالی چهار مدادتراش استفاده می کنند، اگر حداقل قیمت را برای خرید مدادتراش درنظر بگیریم، تولیدکنندگان و کارگران و کسبه این بخش را سالانه از 30 میلیارد درآمد محروم کرده ایم، در حالی که با خرید محصول ایرانی می توانید به تولید و اشتغال ایرانی با همین محصول کوچک جان ببخشید.

 

این موشن گرافی را در ادامه ببینید.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.