رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دهگلان گفت: سه تُن فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان ضبط و معدوم سازی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛هژیر یوسفی گفت: این مقدار فرآورده خام دامی شامل شینیسل مرغ، کتف و بال مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته بود که در یکی از سردخانه های شهرستان دهگلان نگهداری می شد.
وی افزود: اکیپ شبکه دامپزشکی شهرستان به محل مراجعه کرده و ضمن بازدید و بررسی محموله اقدام به ضبط و معدوم سازی محموله کردند.
وی با اشاره به اینکه ارزش این محموله در حدود 217 میلیون ریال بوده اظهار کرد: وارد شدن این مقدار فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف به بازار می توانست سلامتی شهروندان را با خطراتی مواجه سازد.
یوسفی افزود: برای حصول اطمینان همشهریان از سلامت فرآورده های خام دامی این شبکه بازدید های مکرر از مراکز تهیه، توزیع و عرضه فرآورده های دامی انجام می دهد و با هر گونه تخلف به صورت جدی برخورد می کند.
وی از شهروندان خواست مواد پروتئینی و لبنی مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبر خریدارای کنند و هر گونه تخلف در مراکز تولید و عرضه فرآورده های دامی را با سامانه پیغام گیر گویای 1512 اداره کل دامپزشکی استان کردستان یا با شماره تلفن 35122398 این شبکه اطلاع رسانی کنند.

 انتهای پیام/م

انهدام سه تُن فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف در دهگلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.