فرماندار خوروبیابانک گفت: بازدید گردشگران از اماکن دیدنی این شهرستان در سه ماه نخست امسال 22 درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی استوار امروز در ستاد خدمات سفر خوروبیابانک در فرمانداری این شهرستان افزود: این بازدیدها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: این گردشگران بیشتر از آثار طبیعی و قلعه های تاریخی دیدن کردند.
استوار خاطرنشان کرد: این شهرستان با جاذبه های بکر و ظرفیت گردشگری فراوان دارای 39 واحد اقامتگاه بوم گردی، سه هتل، دو سفره خانه سنتی، یک مهمانپذیر و 150 اثر تاریخی شناسایی شده و 11بنای ثبت ملی هرساله پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی است.

وی با اشاره ظرفیت اقامت های بوم گردی شهرستان افزود: در مدت سه ماه نخست امسال بیش از 12 هزار نفر در این واحدها اقامت داشته اند.

استوار تصریح کرد: خوروبیابانک با مردمی مهمان نواز و دارا بودن جاذبه های متنوع طبیعی، تاریخی وفرهنگی به یکی از مقاصد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک، دریاچه نمک، کویر مصر، رمل های ماسه ای، چال سلکنون را از جاذبه های دیدنی خوروبیابانک بیان کرد و گفت: قلعه های جندق، بیاضه،ایراج و چشمه های گرمه و آبگرم، بقعه شمس الدین مهرجان از دیگر آثار طبیعی و تاریخی مشهور این شهرستان است.

وی بهره گیری از ظرفیت حضور مسافران و گردشگران، توسعه و رونق اقتصادی خوروبیابانک را مهم بیان کرد و گفت: ستاد خدمات سفر برای هر شهرستان یک فرصت استثنائی است که می تواند در ارائه فرهنگ و مناطق دیدنی و توسعه اقتصادی شهرستان موثر باشد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی خوروبیابانک نیز در این جلسه گفت: در سه ماه نخست سال جاری، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان خوروبیابانک به 373 ماموریت اعزام شدند و 274 نفر را پس از انجام خدمات درمانی اولیه، به بیمارستان منتقل و 74 نفر را به صورت سرپایی درمان کردند.

رضا رحمت افزود: از مجموع ماموریت‌های انجام شده 283 مورد غیرتصادفی و 90 مورد تصادفی بوده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.