ملی پوش بسکتبال گفت: حامد حدادی در تورنمت اطلس اسپورت حضور ندارد و باعث می شود که تیم ملی آبدیده شود.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تورنمت اطلس اسپورت بسکتبال  با حضور 8 تیم از 27 تیر ماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد و تیم ملی بسکتبال الف کشورمان راهی این مسابقات می شود. تیم ملی کشورمان سال گذشته موفق شد قهرمان این دوره از مسابقات شود و امسال نیز در صدد این است که این قهرمانی را دوباره تکرار کند.

ملی پوشان کشورمان در حال حاضر خود را برای  تورنمت اطلس اسپورت آماده می کنند و پس از پایان این تورنمت  قرار است چند بازی تدارکاتی دیگر در چین انجام دهند تا برای مسابقات کاپ آسیا که مردادماه به میزبانی لبنان برگزار می شود آماده شوند.

تیم ملی کشورمان پیش از شروع این اردو، سه دیدار تدارکاتی با تیم چین انجام داد که  2 دیدار را به حریف خود واگذار کرد.

 ارسلان کاظمی ملی پوش بسکتبال کشورمان در خصوص این مسابقات و تمرینات تیم ملی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تمرینات تیم ملی بسکتبال  نسبت به قبل خیلی بهتر شده است و بازیکنان هم  با انگیزه بیشتری تمرینات خود را پیگیری می کنند و دلیل اصلی آن هم این است که با مهران حاتمی ( سرمربی تیم ملی بسکتبال) در 2 موقعیت خاص قرار گرفتیم، هنگامی که بازی های لیگ در حال برگزاری بود، رقابت های غرب آسیا آغاز شد که ما تنها یک هفته زمان داشتیم برای این مسابقات آماده شویم.در رابطه با دیدارهای تدارکاتی با چین هم  همین مسئله بود  و تیم 6 روز برای هماهنگ شدن نیاز داشت.بنابراین تمرینات فشرده و با عجله پیگیری می شد. اما در حال حاضر تمرینات بهتر شده  و کادر فنی با آرامش و فرصت بیشتر به ما آموزش می دهند.

ویرایش//ارسلان کاظمی/// تیم ملی بسکتبال بدون حدادی آبدیده می شود / به دنبال تکرار قهرمانی کاپ آسیا هستیم

استراحت برای حدادی لازم بود

کاظمی درباره نبود حامد حدادی در تورنمت اطلس اسپورت عنوان کرد: خیلی دوست داشتیم که حدادی ما را در این تورنمت همراهی کند اما  بخاطر فشارهایی که بر او وارد شد نمی تواند در این تورنمت شرکت کند.زیرا که در لیگ چین بازی می کرد و بلافاصله هم به تیم پتروشیمی پیوست.بازی های لیگ چین فشرده و تعداد بازی ها زیاد است  و همچنین ، سال گذشته در مسابقات فیباچلنج صدمه دید که این مصدومیت همچنان با وی همراه است . بنابراین فکر می کنم استراحت برای او لازم بود.

بدون حدادی گلیم خود را از آب بیرون می کشیم

 ملی پوش بسکتبال ادامه داد: نبود حدادی در تیم باعث می شود که بقیه سنترهای ما همچون میثم میرزایی و محمد ترابی نیز  میدان ببینند.در کل تیم ما می تواند در این بازی ها  آب دیده شود  و همچنین محک خوبی است که  بدون حدادی گلیم خود را از آب بیرون بکشیم.

وى افزود: در كل حامد حدادى بهترين بازيكن آسياست و وجود او در تيم براى قهرمانى لازم است.اميدوارم كه هرچه سريع تر بهبود يابد و تيم را در مسابقات كاپ آسيا همراهى كند.

 قهرمانی کاپ آسیا را تکرار می کنیم

بازیکن تیم ملی بسکتبال بیان کرد: حدود 1 ماه دیگر به رقابت های کاپ آسیا مانده است و امسال هم تیم استرالیا و نیوزلند به این بازی ها اضافه شدند که البته فکر می کنم تیم استرالیا با تیم اصلیش به این بازی ها اعزام نشود.سایر تیم ها هم مشخص نیست که به چه صورت در  این رقابت ها حاضر می شوند.ما قهرمان سه دوره از مسابقات کاپ آسیا هستیم و  سعی بر این داریم  که این قهرمانی تکرار کنیم.

انتهای پیام/

به دنبال تکرار قهرمانی کاپ آسیا هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار