صدیقی گفت:جای خالی حامد حدادی در تیم ملی حس می شود زیرا که وی بزرگ تیم است و می تواند به تیم ملی کمک کند.

ویرایش// جای خالی حدادی در تیم حس می شود / حقم را از تیم ملی بسکتبال می گیرمبه گزارش خبرنگار خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،اردوی تیم ملی بسکتبال الف در تالار آزادی به منظور آمادگی شرکت در مسابقات اطلس اسپورت در حال پیگیری است.

امیر صدیقی بازیکن تیم ملی بسکتبال ،درباره تمرینات و مسابقات پیش روی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در این اردو، فشار تمرینات بیشتر شده است و بهتر از قبل تمرینات را پیگیری می کنیم. مهدی حسن زاده،مربی بدنساز به تیم اضافه شده که هفته ای 4 روز با تیم ما تمرین می کند و سبب شده انگیزه ما را برای بازی های پیش روی بیشتر  شود.

صدیقی ادامه  داد: سه دیدار با تیم چین برگزار کردیم که سبب شد تیم هماهنگ تر شود و در حال حاضر برای بازی های اطلس اسپورت هماهنگ تر از قبل شدیم.در سال گذشته توانستیم قهرمان بازی های اسطلس اسپرت  شویم،بنابراین تجربه این نوع بازی ها داریم و حریفان خود را به خوبی می شناسیم.این بازی ها محک خوبی است که پیش از شروع رقابت های کاپ  آسیا آماده تر شویم.

نبود حدادی در تیم مشخص است

ملی پوش بسکتبال افزود: سال گذشته با وجود حامد حدادی مقام نخست مسابقات اطلس را به دست آوردیم.نبود حدادی در تیم کاملا  حس می شود  زیرا که وی بازیکن بزرگی است و  می تواند به تیم ملی بسیار کمک کند. امیدوارم هر چه زودتر به تیم اضافه شود و بتواند تیم را در رقابت های آسیا کاپ همراهی کند. 

 

سطح بازی های اطلس اسپورت از ویلیام جونز بالاتر است

صدیقی درباره رقابت های پیشرو بیان کرد: سطح بازی های اطلس اسپورت  از ویلیام جونز بالاتر  است.تیم های خوبی در  این رقابت ها حضور دارند،فکر می کنم تیم های اروپایی  نیز در این بازی ها هستند.این مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و تماشاچی های زیادی برای دیدن این بازی ها به سالن می آیند.

در بازی های لیگ نقش پررنگ تری داشتم

صدیقی درباره حضور کم رنگش در بازی های دوستانه با چین گفت: در بازی دوستانه  با چین مدت زمان کمی در زمین بودم که از این بابت ناراحت هستم.در بازی های لیگ نقش پررنگ تری در زمین داشتم و بازیکن اصلی در تیم  شیمیدر بودم.سال گذشته نیز در تیم ملی بودم بنابراین انتظار داشتم امسال زمان بیشتری بازی کنم که این اتفاق نیفتاد.

حقم را از تیم ملی  می گیرم 

ملی پوش بسکتبال ادامه داد: در این اردو،  تمریناتم را بهتر انجام می دهم و تلاش می کنم تا  با اثبات خود به سرمربی تیم ملی بسکتبال  ، جایگاهم را محکم تر کنم و حقم را بگیرم تا  نشان دهم که توانایی آن را دارم تا بیش از این ها در زمین باشم.  

فدراسیون تعداد اردوهای برون مرزی را بیشتر کنند

صدیقی عنوان کرد: امیدوارم تعداد اردوهای برون مرزی را همانند سایر رشته های ورزشی زیادتر کنند تا با تجربه بیشتری راهی مسابقات شویم.رشته والیبال اردوی های برون مرزی بیشتر نسبت به بسکتبال برگزار می کند بنابراین بازیکنان می توانند با آمادگی بیشتری  به مسابقات اعزام شوند.

 

گفتنی است رقابت های اطلس  اسپورت از 27 تیرماه  به میزبانی چین برگزار می شود و حریف نخست ایران در این رقابت ها اوکراین خواهد بود.

انتهای پیام/

 

خودم را به سرمربی تیم ملی بسکتبال اثبات می کنم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار