۸۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه سه ماه امسال به مددجویان زیر پوشش حمایت کمیته امداد مازندران از صندوق امداد ولایت پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید زین العابدین پرواسی مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت  مازندران گفت: این وام در قالب وام اشتغال و کارگشایی به صورت قرض الحسنه به دو هزار و ۹۲۵ خانواده زیر پوشش حمایت کمیته امداد در مازندران پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ میلیارد ریال از وام در بخش اشتغال به مددجویان پرداخت شد، افزود: ۵۰ میلیارد ریال از وام پرداخت شده مربوط به کارگشایی در بخش‌های درمان بیماری، هزینه تحصیلی، تامین جهیزیه، تامین مسکن و بدهی به مددجویان پرداخت شد.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت  مازندران  هدف از تشکیل صندوق امداد ولایت را گسترش فرهنگ قرض الحسنه، فراهم کردن زمینه  مشارکت  خیّران ونیکوکاران  و کمک‌های مردمی و تسهیل در پرداخت وام به مددجویان  دانست.

پرواسی با بیان اینکه صندوق امداد ولایت از سوی کمیته امداد با مجوز رسمی از بانک مرکزی تاسیس شد، گفت: صندوق امداد ولایت متصل به شبکه شتاب (شبکه تبادل اطلاعات بانکی) کشور بوده و همه خدمات متداول در شبکه بانکی کشور را بدون محدودیت و با همان کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به حجم متقاضیان در نوبت دریافت وام، افزود: مردم خیّر و نیکوکار مازندران می‌توانند با سپرده گذاری در این صندوق زمینه خدمت رسانی بهتر به نیازمندان را فراهم کنند.

انتهای پیام/آ

پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد مازندران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار