اصفهان؛

کشف بیش از 113 كيلوگرم مواد مخدر در استان اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری هفت قاچاقچی مواد مخدر و کشف 113 کیلوگرم هروئین و تریاک ازسوی مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان‌های کاشان، نائین، خمینی‌شهر و لنجان در چهار عملیات جداگانه در 24 ساعت گذشته مقدار 113 کیلو و 400 گرم مواد مخدر را کشف و تعداد هفت نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند.

وی افزود: از این مقدار مواد مخدر کشف شده 107 کیلو و 900 گرم تریاک و پنج کیلو و 500 گرم هروئین بود و از قاچاقچیان دو دستگاه کامیون، یک دستگاه تریلی و یک دستگاه سواری پژو 405 توقیف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مواد مخدر کشف شده به صورت ماهرانه در خودروها جاسازی شده بود گفت: با اشرافیت بالا، تیزهوشی و تخصص مأموران پیچیده‌ترین جاسازی‌ها نیز از دید آنان پنهان نمی‌ماند.

کریمی اولویت اصلی این فرماندهی را مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و گفت: طرح‌های مقابله‌ای پلیس استان به صورت روزانه در تمام محلات و گلوگاه‌ها انجام می‌شود و به همت و تلاش مأموران مسیرهای این استان برای سوداگران مرگ ناامن شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.