مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته»، با حضور مدیران شبکه پنج سیما در یک لوکیشن تاریخی کلید خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان، صبح امروز مورخ شنبه هفدهم تیر ماه با حضور مجید زین‌العابدین مدیر شبکه پنج سیما، در لوکیشن این مجموعه نمایشی واقع در خیابان چهارراه سیروس کلید خورد.

 

نگاه ویژه «از یادها رفته»، به دهه تاریخی ۲۰

 

علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده این مجموعه در ابتدای این نشست با حضور خبرنگاران در خصوص سریال جدید خود گفت: فضای داستانی کار، شکل یک رمان است که در لا‌به‌لای آن به حوادث سال ۱۳۱۹ اشاره می‌شود ولیکن داستان اصلی«از یادها  رفته» قصه زندگی خسرو و مهربانو را بیان می‌کند.

بهرام بهرامیان کارگردان این مجموعه بیان کرد: این مجموعه از جمله کارهای ویژه‌ای است که سه ماه پیش تولید سنگین را برای بررسی لباس، صحنه و جمع‌آوری اکساسور را پشت سر گذاشتیم.

حامد افضلی نویسنده مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» عنوان کرد: ما در این سریال از کشف حجاب تا کشت و تولید تریاک را نشان داده‌ایم.

تحویلیان در ادامه صحبت‌های نویسنده این مجموعه اظهار داشت: حرف‌ها و مسائل روز تاریخ آن زمان از واقعه گوهرشاد و ... در سریال مطرح می‌شود و به این معنی نیست که این اتفاقات را جزء به جزء به نمایش بگذاریم.

 

نگاه ویژه «از یادها رفته»، به دهه تاریخی ۲۰

 

مجید زین‌العابدین مدیر شبکه پنج سیما در مراسم آغاز سریال «از یادها رفته» گفت: ما باید یک سند داشته باشیم که بتوانیم تشخیص بدهیم کدام بخش آن تاریخی و کدام قسمت درام است.

وی افزود: چه خوب است که ما بتوانیم سبک زندگی ایرانی دهه ۲۰ را نشان بدهیم. سال‌های ۱۳۱۹ و دهه ۲۰، دهه حساسی است که با تحولات عظیم سیاسی آن دوران همراه است.

زین‌العابدین در پایان خاطرنشان کرد: البته به نظر می‌رسد که نقش زنان و همچنین تحولات اجتماعی در این مجموعه تلویزیونی بسیار پررنگ‌تر است.

رسول نجفیان از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی تصریح کرد: من با افتخار بعد از سالها و رد کردن ۱۰ فیلمنامه این کار را پذیرفتم و خیلی‌ خوشحالم که بعد از مدت‌ها کاری به این خوبی را همراه با دخترم انجام می‌دهم.

در پایان این نشست زین‌العابدین با ضمن تشکر و قدردانی از عوامل سازنده این مجموعه تلویزیونی یادآور شد: تمام اتفاقات خوبی که امروز شاهد آن هستیم نوید ساخت یک سریال قوی را به ما می‌دهد.

گفتنی است؛ آغاز تصویربرداری سکانس‌هایی از این سریال با حضور زین‌العابدین مدیر شبکه پنج سیما و الماسی مدیر گروه تأمین برنامه شبکه پنج همراه بود.

 

انتهای پیام/

                                                           تصویربرداری  سریال «از یادها رفته» آغاز شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار