رئیس مجلس نمایندگان آمریکا معتقد است پوتین در دیدار با ترامپ به وی اطمینان داده که دخالتی در انتخابات آمریکا نداشته است.

اظهار نظر «پال رایان» درباره دیدار ترامپ و پوتینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تایم؛ «پال رایان»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به اظهار نظر درباره دیدار روز جمعه ترامپ و پوتین در حاشیه نشست گروه بیست در هامبورگ آلمان پرداخت.

پال رایان در یک کنفرانس خبری درباره موضوعات مورد بحث میان پوتین و ترامپ، مدعی شد: «انتظار می‌رود ولادیمیر پوتین در دیدار با رئیس جمهور ترامپ به طور واضح هرآنچه طی سال‌های گذشته در انتخابات آمریکا و دیگر کشور‌های اروپایی انجام داده است را انکار کند. جای تعجب نیست که پوتین هر آنچه که ما می‌دانیم انجام داده را انکار کند. بدون شک رئیس جمهور روسیه در دیدار دوجانبه با همتای آمریکایی اش به رئیس جمهور ترامپ اطمینان داده که دخالتی در انتخابات آمریکا نداشته است».

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا معتقد است دخالت روسیه تاثیری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نداشته است، ولی روس‌ها نهایت تلاش خود را برای دخالت در انتخابات کرده اند.

برخی  رسانه ها و مقامات آمریکایی مدعی هستند علی‌رغم تلاش باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، برای پیش‌گیری از دخالت کشور‌های دیگر در امور آمریکا، پوتین تمام تلاش خود را به کار گرفت تا نظام انتخاباتی آمریکا را تضعیف و با کمک به پیروزی ترامپ در انتخابات، این کشور را به ورطه بحران بکشاند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار