بیشترین آمار ولادت سال 95 در شهرستان بیله‌سوار ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم خسروی معاون فرماندار بیله‌سوار در اولین  جلسه فصلی کارگروه ثبت وقایع حیاتی شهرستان با اشاره به اهمیت موضوع ثبت وقایع حیاتی در جهان امروز، اظهار کرد: ثبت و تهیه آمار و ارقام و به کارگیری آن نقش حیاتی در رشد و توسعه اقتصادی کشورهای جهان دارد.

وی با اشاره به این‌که آمار ولادت در سال 95 بالاترین آمار ثبت تولد در چند سال گذشته بوده و 855 مورد ولادت در شهرستان ثبت شده است، افزود: بر اساس آمار ثبت و احوال شهرستان بیله‌سوار در 3 ماهه نخست امسال نیز 177 مورد ولادت در شهرستان به ثبت رسیده است که سهم نوزادان مرد 90 و زن 87 مورد بوده است.

خسروی در ادامه با اشاره به آمار وفات در شهرستان بیله‌سوار گفت: در سال95 تعداد 202 نفر در این شهرستان فوت کرده است که به نسبت سال 94 که 225 مورد بوده است کاهش مرگ و میر را در شهرستان بیله سوار نشان می دهد.

معاون فرمانداری بیله‌سوار تاکید کرد: طبق آمارهای ثبت شده بیماری‌های قلبی و عروقی در سال 95 بیشترین علت مرگ و میر را در شهرستان بیله‌سوار به خود اختصاص داده است و بیشترین واقعه وفات ثبت شده در این سال مربوط به بیماری‌های قلبی و عروقی بوده است.

وی افزود: در 3 ماهه اول امسال آمار وفات در شهرستان 35 نفر گزارش شده است که سهم وفات مردان 19 مورد و زنان 16 مورد اعلام شده است.

معاون فرماندار بیله‌سوار در ادامه گفت: در 3 ماهه امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل کاهش ازدواج و طلاق در شهرستان به ثبت رسیده است و امسال 23 مورد طلاق و 130مورد ازدواج در شهرستان اعلام شده است به طوریکه در 3ماهه مدت مشابه سال گذشته 142 مورد ازدواج و 32 مورد طلاق در شهرستان ثبت شده بود.

 

انتهای پیام/ع

ثبت بیشترین آمار ولادت در بیله سوار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.