معاون تربیتی فرهنگی خواهران انجمن اسلامی خراسان جنوبی گفت:چهارمین یادواره لشکر فرشتگان در بیرجند با تقدیر از ۱۲ بانو برگزار می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  فلسفی،معاون تربیتی فرهنگی خواهران انجمن اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری به منظور تشریح برنامه‌های یادواره لشکر فرشتگان گفت: بیست و چهارم تیرماه با حضور مادر شهید مدافع حرم چهارمین یادواره لشکر فرشتگان در بیرجند با تقدیر از ۱۲ بانو برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح لشکر فرشتگان شامل دو مرحله مدرسه‌ای و شهری است که در سطح مدارس دانش‌آموزان به سرگذشت پژوهی زنان مجاهد شهرستان می‌پردازد.

معاون تربیتی فرهنگی خواهران انجمن اسلامی خراسان جنوبی گفت: این مرحله استانی بوده و در همان روز یادواره نمایشگاهی با عنوان تقابل اسلام و غرب در موضوع زن، نمایشگاهی صوتی معرفی محصولات فرهنگی - هنری نمایشگاه زیارت مجازی و نمایشگاه معرفی بانوان مجاهد که سرگذشت آنان توسط دانش‌آموزان پژوهش شده و نیز نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

فلسفی افزود: لشکر فرشتگان حاصل زحمات دانش‌آموزان در اختیار یادواره شهری است که برگزاری این یادواره علاوه بر تکریم و بزرگداشت زنان مجاهد مسلمان تأثیر زیادی در انتقال فرهنگ مجاهدت دارد.


وی گفت:برگزاری یادواره‌های شهدا به منظور تکریم زنان مجاهدی است که گروه‌های سرگذشت پژوهشی در مدارس، اطلاعات و خاطرات ایثارگران را جمع‌آوری کرده و گروه برگزارکننده یادواره شهدای شهری می‌تواند با هماهنگی و پشتیبانی مربی قرارگاه و مسئولان انجمن اسلامی دفترچه‌های سرگذشت پژوهی را که منبع خوبی برای آشنایی با زنان مجاهد است دریافت کند.

انتهای پیام/ب

آشنایی با سرگذشت زنان مجاهد در یادواره لشکر فرشتگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۷ تير ۱۳۹۶
با سلام عکس خبر یادواره لشکر فرشتگان اشتباه و مال بیرجند نیس
آخرین اخبار