با تلاش ماموران پلیس فتا شهرستان زابل، فردی که از حساب یکی از شهروندان مبلغ ۶ میلیون ریال برداشت غیر مجاز به صورت اینترنتی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

عامل برداشت غیر مجاز در زابل دستگیر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ غلامرضا نجابت فرمانده انتظامي شهرستان زابل در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي شکايت یکی از شهروندان مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکي اش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پليس فتا اين فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي هاي بعمل آمده مشخص شد متهم با توجه به سهل انگاري شاكي در خصوص ارائه كارت بانكي به جهت اخذ پول از دستگاه عابر بانك، از اعتماد نامبرده سوء استفاده كرده و اقدام به فعال کردن رمز دوم كارت و يادداشت اطلاعات وی کرده و در نهايت اقدام به خريد اينترنتي کرده است که پس از تحقيقات به عمل آمده متهم شناسايي و به پليس فتا احضار شد.

فرمانده انتظامي شهرستان زابل با اعلام اينكه متهم پس از تکميل پرونده مقدماتی تحويل مراجع قضائي شد در پايان به شهروندان توصيه کرد: اطلاعات خصوصي و مهم خود مثل اطلاعات مربوط به حساب‌هاي بانکي خود را به هيچ عنوان در اختيار ديگران قرار نداده و سرويس پيامک حساب بانکي‌ خود را فعال، تا در صورت برداشت غيرمجاز و يا سوء استفاده، سريعا از آن مطلع شوند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.