جمعی از فرمانداران و معاونین فرمانداریهای استان با مدیر کل و معاونین صدا و سیمای مرکز یزد دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دراین دیدار پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای یزد ضمن تشکر از همراهی و همکاری فرماداریهای استان با رسانه ملی گفت : در طول سال گذشته همکاریهای مناسبی صورت گرفته و امید است که این تعاملات بیشترشود ولی با اشاره به اینکه رویکرد رسانه ملی توجه به شهرستانهااست گفت : صدا و سیما با توجه به رسالت رسانه ای خود به دنبال این است که شهرستانهای دور دست استان هرچه بیشتر دیده و شنیده شوند و زیبایی ها و فعالیت های آنها برجسته شود.

پهلوانیان  با اشاره به حماسه های بزرگ انتخابات و روز جهانی قدس افزود : امسال برای اولین بار در انتخابات پخش مستقیم از شهرستانها داشتیم و روزجهانی قدس و شب های قدر شهرستانها هم از شبکه های استانی و ملی پوشش داده شد.

وی   با اشاره به پخش برناه زنده با شبکه پنج سیما گفت : در سال گذشته چند شب ارتباط زنده با شبکه پنج سیما ،‌شبکه تابان بهترین برنامه را از لحاظ استان به کشور ارائه نموده است و در امسال نیز با هماهنگی که انجام شده قرار است دو هفته به یزد اختصاص داده شود و این فرصتی است تا شهرستان های استان دارالعباده هر چه بیشتر دیده و شنیده شوند و این مستلزم همکاری و همراهی مسئولین شهرستانهااست .

وی در خصوص سیستم 4G که توسط مهندسین مرکز یزد تولید و راه اندازی شده است گفت : این سیستم با قابلیت بالا و حجم بسیار کم و قسمت پایین در بستر اینترنت می تواند پوشش بسیاری از برنامه های زنده را در شهرستانها انجام دهد و با تعاملاتی که بین صدا و سیما و فرمانداریها انجام خواهد شد در اختیار آنها نیز قرار خواهد گرفت.

در این جلسه هر یک از فرمانداران و معاونین ضمن تشکر از همکاری و همراهی صدا و سیما در برنامه های شهرستانها بویژه در ایام محرم و انتخابات از مدیریت و همکاران رسانه تقدیر و تشکر نمودند و در زمینه های مختلف شهرستان خود انتقادات و نظرات خود را بیان نموده و زمینه همکاری با رسانه ملی را اعلام کردند.

در این جلسه معاونین صدا و سیمای مرکز یزد نیز اهم فعالیت های خود را در زمینه های مختلف در شهرستانهای استان بیان نموده و خبر راه اندازی رادیو شهرستان اعلام کردند.

انتهای پیام/ ی

همراهی و همکاری فرماداریهای استان با رسانه ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.