دارنده مدال طلای بازی های آسیایی گوانجگو گفت:در تمام ادوار مسابقات آسیایی سابقه نداشت که ورزشکاران ما بتوانند به چهار مدال طلا دست یابند،در مجموع عملکرد ورزشکاران رضایت بخش بود.

سجاد مرادی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد عملکرد حسین کیهانی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا اظهار داشت: همانطور که از قبل هم پیش بینی کرده بودم، این ورزشکار توانست در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال خوش رنگ طلا دست یابد. از نتیجه به دست آمده این ورزشکار رضایت کامل دارم و باید بگویم کیفیت مسابقات بسیار بالا بود زیرا تمام عنوان داران آسیایی در این مسابقات شرکت کرده بودند تا بتوانند سهمیه رقابت های جهانی لندن را کسب کنند.

وی درباره نتایج تیم ملی دو و میدانی در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: نتایج بسیار خوب و درخشانی توسط ورزشکاران کشورمان در هندوستان کسب شد زیرا در تمام ادوار برگزار شده مسابقات آسیایی سابقه نداشت که ورزشکاران ما بتوانند به چهار مدال طلا دست یابند و در مجموع ورزشکاران تیم ملی دو و میدانی کاری کردند کارستان. امیدوارم نگاه مسئولان به این رشته تغییر پیدا کند و از دوندگان بیشتر حمایت کنند تا آن ها بتوانند در مسابقات بین المللی همچنان درخشان ظاهر شوند.

مرادی درباره برنامه های حسین کیهانی برای مسابقات جهانی لندن تصریح کرد: تمام سعی و تلاشم بر این است در این فرصت باقی مانده تا آغاز مسابقات جهانی لندن شرایط حسین کیهانی را به مرز آیده آل برسانم تا بتواند در لندن یک نتیجه خوب و درخورشان نام ایران را کسب کند.

انتهای پیام/

برنامه ریزی من موفقیت حسین کیهانی در لندن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار