فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: همکاری و همدلی پلیس و دستگاه قضائی باعث ایجاد امنیت مطلوب و پایدار، افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و اجرای موفق ماموریت های پلیس می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار حسین رحیمی در دیدار با رئیس و دادستان سازمان قضائی نیروهای مسلح در استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک هفته قوه قضائی و تشکر و قدردانی از زحمات این عزیزان گفت: ما بر این باور هستیم که تکمیل شدن پلیس و دستگاه قضا تضمین امنیت، آرامش و آسایش جامعه را به همراه خواهد داشت.


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان مجموعه دادسرای نظام را جزئی از خانواده نیروهای مسلح عنوان کرد و اظهار داشت: هم افزایی و تعامل پلیس و دستگاه قضا ضامن برقراری و حفظ امنیت در جامعه می باشد و به تبع آن افتخارات خوبی در جهت مبارزه با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه ایجاد می شود.


در ادامه این دیدار تمیزی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در استان ضمن تشکر از زحمات کارکنان انتظامی استان گفت: دستگاه های اطلاعاتی، نظامی و انتظامی ارتباط تنگاتنگ و بسیار خوبی با دستگاه قضائی دارند که این امر سبب افزایش احساس امنیت در بین شهروندان شده است.


تمیزی با تمجید از تعامل خوب نیروی انتظامی با دستگاه قضائی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این دوران که ما با تهدیداتی بالقوه از ناحیه دشمنان جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف روبرو هستیم، توانسته ایم با تعامل خوب و سازنده امنیت استان را در حد اعلا برقرار و حفظ کنیم.


وی افزود: پلیس ما اخلاص، ولایتمداری و مردم محوری را سرلوحه خود قرار داده و با حضور محسوس و نامحسوس خود در سطح استان و استفاده از راهکارهای مناسب توانسته است احساس امنیت را در بین هم استانی های عزیز افزایش دهد.


تمیزی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان در پایان سخنان خود با بیان رشد مولفه های امنیتی در چند سال گذشته در استان و به خصوص حوزه انتظامی، افزود: در چند سال گذشته کشف جرایم با سرعت بسیار بالا اتفاق افتاده به نحوی که در حوزه کشف موادمخدر استان رتبه اول را در سطح کشور کسب کرده و این افتخار را مدیون زحمات شبانه روزی پلیس استان می دانیم که این مهم خوشبختانه نشان از اشراف اطلاعاتی بسیار خوب پلیس می باشد.

انتهای پیام/ع

همراهی و همدلی این دو سازمان ضامن اجرای موفق مأموریت ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار