معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اردبیل گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب و در راستای فرهنگ‌سازی برای کاهش بی‌حجابی در جامعه همایش عفاف و حجاب در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رحیم افلاکی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اردبیل در جلسه هماهنگی عفاف و حجاب اظهار کرد: همزمان با هفته عفاف و حجاب و در راستای  فرهنگ‌سازی برای کاهش بی‌حجابی در جامعه همایش عفاف و حجاب در روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه ساعت ۵ عصر در مجتمع گردشگری شورابیل برگزار خواهد شد.

وی گفت: روز جمعه نیز همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده با هدف ارتقای سطح آگاهی‌های جامعه در حوزه حجاب و سلامت خانواده در محل رینگ پیاده‌روی شورابیل برگزار خواهد شد.

افلاکی با اشاره به اینکه رعایت حجاب از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار در بالا بردن عفت عمومی در جامعه است افزود: فرهنگ‌سازی در این زمینه وظیفه تمامی دستگاه‌ها است و این وظیفه‌ای نیست که برعهده یک دستگاه محول شده باشد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اردبیل بیان کرد: خانواده‌ها نقش بسیار تاثیرگذاری در این زمینه باید داشته باشند و با آگاهی بخشی به فرزندان خود زمینه ایجاد خطرات و آسیب‌های اجتماعی در حوزه حجاب را به حداقل برسانند.

 

انتهای پیام/ع

همایش عفاف و حجاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.