امام جمعه یزدگفت: تجار و بازرگانان باید در کالاهای صادراتی و یا وارداتی منافع جامعه را در نظر بگیرندو درجهت خدمت به جامعه و رفع مشکل مردم باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیداربا مدیر، معاونین و کارکنان گمرک یزد اظهارداشت: کالاهای صادراتی باید کیفیت مناسبی داشته باشد که چرا بی دقتی دراین زمینه باعث خدشه دارشدن نام ایران و کالای ایرانی در کشورهای دیگر می شود.

آیت الله ناصری با بیان اینکه گمرک با نظارت مناسب بر صادرات و واردات نقش مهمی در افزایش سطح کیفیت کالاها دارد، ادامه داد: تجار و بازرگانان باید در کالاهای صادراتی و یا وارداتی منافع جامعه را در نظر بگیرند ، کالاها باید کیفیت مناسبی داشته باشد و واردات یا صادرات آنان درجهت خدمت به جامعه و رفع مشکل مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در صادرات و واردات باید حقوق دولتی پرداخت شود ادامه داد: تجار و بازرگانان باید به فکر رشد جامعه و خودکفائی باشند ولی متاسفانه چنین رویکردی در جامعه کم است و کالاهای صادراتی ما که در ابتدا در کشورهای همسایه مورد استقبال قرار گرفته بود اکنون بخشی از بازار خود را از دست داده اند.

آیت الله ناصری با تاکید بر تسریع و تسهیل در روند ترخیص کالا، ادامه داد: گمرک باید تدابیری بیندیشد و تجار و بازرگانان را آموزش دهد تا کیفیت کالا در صادرات یا واردات در نظر گرفته شود.

وی همچنین به با اشاره به نقش گمرک در مبارزه با قاچاق کالا ، گفت: کار کارکنان گمرک، فنی و تخصصی است که حساسیت بالائی دارد و نیازمند دقت و مراقبت فراوانی است.

مدیر، معاونین و کارکنان گمرک یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.

انتهای پیام/ ی

نظارت مناسب بر صادرات و واردات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.