فرماندار اردکان گفت:هم اندیشی و بهره برداری از منابع انسانی شهرستان می تواند در این خصوص تاثیر گذار باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هادی مقیمی فرماندار اردکان ضمن تاکید بر لزوم تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان به عنوان قطب های فرهنگی در شهرستان افزود: هم اندیشی و بهره برداری از منابع انسانی شهرستان می تواند در این خصوص تاثیر گذار باشد.

 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز در این نشست با اشاره به جایگاه خوب اردکان در حوزه موقوفات ابراز امیدواری کرد:امیدواریم با جذب سرمایه گذار برای فرصت های سرامایه گذاری وقفی در شهرستان نیز قدم های سازنده ای برداشته شود.

تربتی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال افزود: با بهره وری اقتصادی در مولفه وقف به عنوان یکی از نماد های اقتصاد اسلامی می توان در بحث اقتصاد مقاومتی و اشتغال ایفای نقش نمود.

اعتبارات جاری اداره ، اعتبارات مساجد و بقاع متبرکه و اعتبارات در خصوص پروژه GIS موقوفات از دیگر مباحث این نشست بود.

در این دیدار که حمید رضا تربتی معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان نیز حضور داشت در رابطه با راهکار های توسعه و پیشرفت اهداف اداره اوقاف و امور خیریه بحث و تبادل نظر شد.

به منظور بررسی و پیشرفت اهداف اداره اوقاف و امور خیریه اردکان معاونتهای توسعه منابع و پشتیبانی و بهره وری ‏اقتصادی با فرماندار اردکان دیدار و گفتگو کردند. ‏

انتهای پیام/ ی

جذب سرمایه گذار برای فرصت های سرامایه گذاری وقفی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.