فرماندار ریگان گفت :بیش از 35میلیارد ریال اعتبار از طریق نهاد ریاست جمهوری به جاده ریگان جاسک اختصاص یافت .

اختصاص اعتبار3میلیاردی برای جاده ریگان به جاسکبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  امین باقری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ریگان گفت :با توجه به اینکه 72کیلومتر از محور ترانزیتی ریگان –جاسک در شهرستان ریگان می باشد تا کنون 37کیلومتر از این محور زیرسازی وبازگشایی شده است .

وی افزود: جاده دهنه عباسعلی که ارتباط دو شهرستان ریگان ومناطق جنوبی را بر قرار خواهد ساخت و برای این محور 15میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت .

فرماندار ریگان با اشاره به معافیت مالیاتی 14ساله در مناطق محروم بیان داشت: تا کنون 12سرمایه گذار در این منطقه جهت سرمایه گذاری اعلام امادگی نمودند .

باقری تصریح کرد: 90واحد آموزشی غیر استاندارد در شهرستان ریگان وجود دارد وبیش از 25واحد آموزشی با اعتبار 17میلیارد تومان ساخته شده است که مهر ماه امسال تحویل آموزش وپرورش خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه نیمی از این مدارس را خیرین در شهرستان ساختند اظهار کرد: به زودی 4واحد آموزشی در شهرستان ساخته خواهند شد .

فرماندار ریگان عنوان کرد: باتوجه به هجوم ریزگردها در شهرستان ومشکلات اهالی ریگان با پیگیریهای صورت گرفته بیش از 529میلیارد تومان اعتبار در زمینه مهار ریزگردها طی 5سال به شهرستان ریگان اختصاص یافت .

باقری افزود: مالچ پاشی در شهرستان ریگان آغاز شده است و به دلیل گرمای شدید ادامه این طرح به شهریور ماه موکول شد .

وی  جهت مهار وکنترل ریزگردها وتوفانهای شدید شن خواستار ایجاد فضای سبز شد .

فرماندار ریگان تصریح کرد: با پیگیریهای صورت گرفته به زودی پست فوق توزیع برق در شهرستان احداث خواهد شد که برای احداث این پست بیش از 30میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

وی گفت :تمامی دستگاهای اجرایی شهرستان موظف هستند جهت احداث پست فوق توزیع برق با اداره برق شهرستان همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اختصاص اعتبار3میلیاردی برای جاده ریگان به جاسک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار