سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: با برنامه ریزی مناسب و دقیق می‌توانیم به کسب مدال در مسابقات المپیک امیدوار باشیم.

حسین عسگری سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات بین المللی ژاپن از سطح بالایی برخوردار بود و رکابزنان قهرمان المپیک در آن حضور داشتند،دوستداران دوچرخه سواری می دانند که در کشور ژاپن هفته به هفته مسابقات با سطح بالا برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما با تمام کمبودهای در این مسابقات شرکت کردیم.از نظر تجهیزات رکابزنان ما با کمبود امکانات مواجه هستند،اما دوچرخه سواران ملی پوش ما نشان دادند که می توانند در سخت ترین شرایط نتایج خوبی کسب کنند.

سرمربی تیم ملی گفت: امیرحسین جمشیدیان توانست یک مدال طلا کسب کند و در ادامه در رشته مدیسون که حدود 2 ماه است که به رشته های المپیکی اضافه شده توانستیم یک مدال برنز در روز اول مسابقات ژاپن بدست آوریم و در روز آخر در همین رشته یک مدال نقره کسب کردیم.

عسگری افزود: این مسابقات با حضور اکثر ورزشکاران نامی دنیا برگزار شد و توانستیم مدال های رنگارنگ را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری خاطر نشان کرد: با تغییر رویکرد فدراسیون نسبت به چهار سال گذشته و تغییر و تحولات در کادر اجرایی، ما دست به دست هم دادیم با برگزاری اردوهای مناسب و هدف گذاری درست بتوانیم در بازی های آسیایی و المپیک به کسب مدال امیدوارم باشیم وعنوان های خوبی را بدست آوریم.

حسین عسگری گفت: هیچ چیزی در کشور ما غیر ممکن نیست، اما باید روی رشته دوچرخه سواری سرمایه گذاری کرد و حامیان مالی وارد عرصه ورزش شوند تا بتوانیم روزی رکابزنان در رقابت های فرانسه داشته باشیم،چراکه ورزشکاران ما لیاقتش را دارند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در پایان خاطرنشان کرد: در کشورما به بعضی از رشته های ورزشی بی مهری می شود و سرمایه گذاری مناسب روی آنها انجام نمی شود و برخی از ورزشکاران به دلیل همین موضوع نسبت به رشته های مانند دوچرخه سواری دل سرد می شوند.

 

انتهای پیام/

 

عسگری: رکابزنان ما می توانند در بالاترین سطح رکاب بزنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار