قزوین؛

تجلیل از دانش آموزان برتر

در همایش ستارگان از ۴۷۱ دانش آموز برتر سوم متوسطه نظری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: در استان در سال ۹۴، ۲۵۰ دانش آموز در امتحانات ن‌هایی معدل بالای ۱۹ کسب کردند که امسال تعداد دانش آموزان تقریبا دو برابر شده است.

سالار قاسمی اضافه کرد: میانگین معدل کتبی در امتحانات نهایی سال‌های گذشته ۱۲ و نیم بود که امسال به ۱۳ و نیم رسیده است.

وی افزود: رتبه‌ی کنکور استان در کشور هم از ۱۴ به ۸ صعود کرد.

رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش هم در این مراسم، تعداد دانش آموزان برتر دختر را ۳۰۰ دانش آموز اعلام کرد.

توفیق محمد حسینی گفت: ۹۶ نفر از این دانش اموزان در رشته ریاضی، ۳۲۱ نفر در رشته تجربی، ۵۱ نفر در رشته انسانی و ۲ نفر در رشته معارف اسلامی تحصیل می‌کنند.
وی اضافه کرد: این دانش آموزان در امتحانات ن‌هایی معدل بالای ۱۹ کسب کردند.

رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش همچنین از راه اندازی ده پایگاه کنکور متمرکز در استان ناحیه یک و دو قزوین، شهر محمدیه، تاکستان و الوند خبر داد.

وی اضافه کرد: برای مناطق کوچک و اقماری هم پایگاه‌های کنکور سیار تعبیه شده است که اساتید از پایگاه‌های متمرکز به این مراکز اعزام می‌شوند.

محمد حسینی افزود: علاوه بر اینکه اساتید معتبر آموزش و پرورش در این مراکز تدریس می‌کنند، مشاوران هم برای دانش آموزان برنامه ریزی می‌کنند.

توفیق محمد حسینی، هزینه پایگاه‌های کنکور را، یک سوم هزینه آموزشگاه‌های آزاد اعلام کرد که برای ۴۷۱ دانش اموز برتر این همایش نیم ب‌ها ست.

به گفته‌ی رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش، بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب کمک آموزشی در برای رفاه حال دانش آموزان پیش دانشگاهی در مدارس توزیع شده است.

انتهای پیام/

 

برگزاری همایش ستارگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار