محمد رجبلو گفت: دوچرخه سواران سایر کشور‌ها از تمام امکانات لازم بهره می‌برند، اما ما حتی از پیست چوبی هم محروم هستیم.

محمد رجبلو ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مسابقات بین المللی دوچرخه سواری ژاپن از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و توانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان صریح کرد: برخی افراد نتایج تیم ملی را زیر سوال برده اند و این در حالی است که قیاس آن‌ها با مسابقات قبلی بوده است که بیشترین مدال را در آن مسابقات خودم به دست آوردم و به تنهایی در مسابقات کاپ آسیایی تایلند ۴ مدال را کسب کردم. تا به امروز مسابقات با سطح به این خوبی را ندیده بودم و افرادی که کار تیم ملی دوچرخه سواری را زیر سوال می‌برند باید توجه کنند که در مسابقات بین المللی ژاپن چه کشور‌هایی شرکت کردند.

رجبلو افزود: کادرفنی تیم ملی دوچرخه سواری در مسابقات بین المللی کاپ ژاپن از ترکیب جوانان و بزرگسالان استفاده کرد و رکابزنانی را به این رویداد اعزام کرد که تا به حال کنار هم نبودند.

رکابزن ملی پوش کشورمان خاطر نشان کرد: مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری کاملا از ما حمایت کردند و توانستیم با برنامه ریزی مناسب و اردو‌های منظم زیر نظر سرمربی تیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

رجبلو در ادامه گفت: خیلی دوست دارم بدانم چرا به برخی از رشته‌های مدال آور که سختی‌های بسیاری دارند اهمیت نمی‌دهند و به بعضی از رشته‌های بی دلیل رسیدگی می‌کنند. در این مسابقات با دوچرخه خودم شرکت کردم و دوچرخه‌ای که در سطح این مسابقات باشد در اختیار نداشتم.

رکابزن ملی پوش کشورمان خاطر نشان کرد: ساده‌ترین سخت افزار لازم برای رکابزنان در کشور موجود نیست. پیستی که ما در آن تمرین می‌کنیم بتونی است، اما در مسابقات بین المللی باید در پیست چوبی رکاب بزنیم. اگر پیست چوبی ساخته شود می‌توانیم برای مدال‌های المپیک دورخیز کنیم.

محمد رجبلو در پایان گفت: در مسابقات بین المللی دوچرخه سواری ژاپن، تیم قزاقستان که سطح رکابزنان آن به مراتب پایین‌تر از ورزشکاران ما بود از دوچرخه‌هایی استفاده می‌کرد که قیمت آن‌ها چیزی حدود یک میلیارد تومان بود، اما بودجه فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان شاید به ۲ میلیارد هم نرسد.

 

انتهای پیام/

 

رجبلو: ساده‌ترین سخت افزار لازم برای رکابزنان در کشور موجود نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار