شیراز؛

برگزاری بیست وششمین یادواره سرداران و۴۶شهید روستای شهیدآباد

بیست و ششمین یادواره سرداران و ۴۶ شهید روستای شهید آباد ۲۲ تیر ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مجتبی اکبری دبیر ستاد بیست و ششمین یادواره سرداران و ۴۶ شهید روستای شهید آباد گفت: این یادواره امسال همچون سال های گذشته با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولان استانی و کشوری در مسجد صاحب الزمان این روستا برگزار می شود.


وی افزود: سردار حاج حسین کاجی از یادگاران دوران دفاع مقدس و خاطره گو و روایتگر یادواره ها و محافل شهدا به سخنرانی خواهد پرداخت.


اکبری ادامه داد: در این مراسم همچنین حاج مهدی سلحشور مداحی می کند و جواد هاشم زاده قاری کشوری نیز کلام الله مجید را تلاوت خواهد کرد.


اکبری به برگزاری این یادواره در روز پنج شنبه از ساعت ۱۶ تا 18 و 30 دقیقه خبر داد و اظهار کرد: پایان بخش برنامه های یادواره برگزاری مراسم پرفیض دعای کمیل با نوای حاج مهدی سلحشور پس از اقامه نماز مغرب و عشا خواهد بود.


دبیر ستاد بیست و ششمین یادواره سرداران و ۴۶ شهید روستای شهید آباد در پایان با بیان اینکه شرایط حضور خبرنگاران و عکاسان خبری استان و کشور برای پوشش این مراسم مهیا شده است، گفت: بیش از ۲۵ خبرنگار و عکاس خبری از روز چهارشنبه در روستای شهیدآباد مستقر شده و طی دو روز به تهیه مستند، خبر و عکس از این رویداد مهم فرهنگی و ملی خواهند پرداخت.


این روستا در سال‌های دفاع مقدس ۴۶ شهید و ۵۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


شهیدآباد از توابع بخش مشهد مرغاب شهرستان خرم‌بید در استان فارس و ۱۵۰ کیلومتری شیراز است.
انتهای پیام/ر

یادواره سرداران و ۴۶ شهید روستای شهید آباد برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار