رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تشکیل محافل قرآنی یکی از بهترین راه‌های ایجاد صمیمیت بین نیروهای مسلح است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با تبریک به برگزیدگان این مسابقات، اظهار داشت: با توجه به ماموریتی که مقام معظم رهبری به اینجانب مبنی بر صمیمت بین ارتش و سایر نیروهای مسلح داده‌اند، تشکیل محافل قرآنی یکی از بهترین راه‌های ایجاد این صمیمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی گفت: تلاش در عرصه قرآن، توفیق آسمانی است که نصیب هر شخص نمی‌شود. در همین راستا خداوند متعال نگاه ویژه‌ای به چهره‌های قرآنی داشته که توانسته‌اند در این عرصه کسب موفقیت کنند و امیدوارم که این راه ادامه داشته باشد.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به فعالیت‌های قرآنی نیروهای مسلح با ذکر آیه 67 سوره مبارکه مائده یکی از راه‌های افزایش صمیمیت بین ارتش و نیروهای مسلح را تشکیل محافل قرآنی عنوان کرد.


حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی با تأکید بر لزوم پیروی از دستورات قرآنی خاطر نشان کرد: عزت امت اسلامی در گرو اجرایی کردن جامع دستورات قرآنی است و در این راه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار