فرمانده انتظامي شهرستان كرمان از کشف بیش از 9 هزار بسته آدامس قاچاق در راستای اجراي طرح "يا رسول الله (ص)" خبر داد.

ازتوقيف محموله قاچاق تا دستگیری معتادین و توزیع کنندگان مواد مخدر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ سرهنگ عبدالعلی روانبخش در تشريح اين خبر گفت: در اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستای تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال" ماموران انتظامی كلانتری 34 باغين از تردد قاچاقچيان به وسيله يك دستگاه خودرو سواري پژو 405 آگاه شدند.


وی تصریح کرد: در همين راستا ماموران انتظامی در راستای طرح "يا رسول الله (ص)" در حين گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی خودرو مذكور را مشاهده و دستور توقيف آن را صادر كردند.


سرهنگ روانبخش گفت : ماموران در بازرسی از اين خودرو موفق شدند 9 هزار و 900 بسته آدامس خارجی قاچاق را كه فاقد هرگونه مدارك گمركی بود كشف و دو نفر را نيز در اين رابطه دستگير كنند.


اين مقام انتظامی افزود: ارزش اين محموله بيش از 300 ميليون ريال برآورد شده است.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان از توقيف 166 دستگاه وسايل نقليه متخلف در راستای این طرح در شهر كرمان توسط ماموران انتظامی اين فرماندهی خبر داد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: طرح ارتقاي امنيت اجتماعي به منظور جلوگيري از بروز تخلفات در سطح شهر کرمان توسط يگان هاي تابعه اين فرماندهی در حال اجراست.

وی افزود: : در اجرای اين طرح 60 دستگاه خودرو و 106 دستگاه موتورسيكلت كه فاقد پلاک يا دارای پلاک مشکل دار بودند و يا با هنجار شكنی موجب اخلال در نظم عمومی شده بودند، توقيف و مدارک آنان جهت رسيدگی به تخلفات و اعمال قانون اخذشد.

فرمانده انتظامی شهرستان همچنین از دستگيری 51 معتاد پرخطر و توزيع کننده مواد مخدر و کشف مقدار 4کیلو و 359 گرم انواع موادمخدر توسط ماموران انتظامی اين فرماندهی دراجرای این طرح خبر داد.


روانبخش گفت: به منظور افزايش سطح ارتقاء امنيت اجتماعی و بخصوص برخورد با توزيع‌کنندگان و معتادان پر خطر، در طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و پاكسازی نقاط آلوده با رمز يا رسول الله ماموران انتظامی شهرستان كرمان تعداد 22 نفرمعتادپرخطر و 29 نفر خرده‌ فروش وقاچاقچی مواد مخدر را دستگير و مقدار4کیلو و 359گرم انواع مواد مخدر را به همراه 2 بوته ماری جوانا به وزن تقريبی 63 كيلو گرم به همراه 35 عدد قرص متادون و تعداد زيادی آلات و ادوات استعمال مواد را کشف کردند.


وی با اشاره به کشف 100 میلیون ریال وجه نقد از یک منزل خورده فروش که از راه فروش مواد مخدر بدست آمده بود گفت: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضايی شده و معتادان نيز جهت بازپروری تحويل کمپ اعتياد شدند.


انتهای پیام/س

 

ازتوقيف محموله قاچاق تا دستگیری  توزیع کنندگان مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار