در ۳ ماهه اول سال جاری بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ مورد اشترک پذیری جدید در بخش‌های خانگی ، عمومی و صنعتی در استان اردبیل انجام گرفته است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در جلسه گزارش عملکرد سه ماهه نخست امسال که در محل شرکت گاز استان اردبیل برگزار شد اظهار کرد: در ۳ ماهه اول سال جاری بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ مورد اشترک پذیری جدید در بخش‌های خانگی ، عمومی و صنعتی در استان اردبیل  انجام گرفته است . 

وی گفت: در سه ماهه اول سالجاری ۱۵۲ کیلومتر شبکه‌گذاری  لوله پلی اتیلین و فولادی ۴ هزار مورد انشعاب اجراء شده است که نشان دهنده حجم گسترده‌ای از عملیات است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: تاکنون ۸ هزار و ۲۰۰کیلومتر شبکه‌گذاری شهری و روستایی انجام گرفته است که از این میزان ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر در بخش شهری و ۵۵ هزار کیلومتر در بخش روستایی  به اجرا درآمده است.

خدائی از نصب  ۲۱۳ هزار و ۵۰۰ انشعاب در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: از این میزان تعداد ۱۲۴ هزار انشعاب شهری و ۸۹ هزار و ۵۰۰ انشعاب روستایی می باشد.

وی ادامه داد : هم اکنون ۶۵ جایگاه CNG  ۱۲۹۳  مورد گازرسانی به صنایع جزء و مصارف عمده، ۴۲۷ هزار مورد مصارف عمومی و خانگی  و ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی در سطح استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: تاکنون تعداد ۲۲ ایستگاه CGS، ۱۲۰ایستگاه TBS که 1  مورد در سالجاری انجام گرفته ، 22 ایستگاه   TBS&CGS،  170 ایستگاه MS که 1 مورد در سالجاری انجام گرفته و 98 ایستگاه  CPS در سطح استان اردبیل اجراء و در حال بهره برداری است.

 

انتهای پیام/ع

اشتراک جدید گاز طبیعی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.