خبر‌های پلیس فارس در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف کالای قاچاق میلیاردی/ کشف بیش از ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دوم اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آباده گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان در محور آباده به شیراز به ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو ها، ۱۷ قوطی مواد نیروزای ورزشی، یک هزار و ۳۱۸ ثوب پوشاک، ۴۴۹ قوطی مواد نیروزا، ۵۸ کیلوگرم عسل، ۱۴۵ بطری سس، ۴۰ قوطی شیر کاکائو، ۲۴ جفت کفش، یک دستگاه جاروبرقی، دو دستگاه کولر گازی و یک دستگاه یخچال قاچاق کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این خصوص ۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده نیروی انتظامی ارسنجان از کشف ۲۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
سرهنگ احمد فداکار فرمانده نیروی انتظامی ارسنجان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور ارسنجان به سعادت شهر به یک دستگاه تریلر کشنده مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت هیدرو کربن (روغن سنگین) قاچاق را کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ن

خبرهای نیروی انتظامی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار