شیراز؛

کشف ۹۰ رأس دام قاچاق/ کالای قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

خبر‌های پلیس فارس در روز پنج شنبه ۱۵ خردادماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان مرودشت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در اتوبان شیراز - اصفهان، به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.


وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۹۰ رأس دام قاچاق که بدون مدارک قانونی بود کشف و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شد.

القاصی با بیان این که ارزش ریالی دام‌های قاچاق کشف شده بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


دستگیری ۱۱ خرده فروش موادمخدر

فرمانده نیروی انتظامی گراش از دستگیری 11 خبرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی بابایی فرمانده نیروی انتظامی گراش گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران موفق شدند ۱۱ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از محل پاتوق آنان ۵۲۰ گرم سوخته تریاک، ۱۵۳ گرم شیره، ۳۸ گرم تفاله، ۵/۱۹ گرم تریاک، ۲۱ گرم حشیش، ۲ گرم هروئین، ۵ گرم شیشه، ۲ عدد پایپ، دو حقه وافور و دو دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر، کشف کنند.

وی ادامه داد: متهمان به همراه مواد مکشوفه تحویل مقام قضائی شدند.

کالای قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

فرمانده نیروی انتظامی لارستان از کشف کالای قاچاق با ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.


سرهنگ حسین دیندارلو فرمانده نیروی انتظامی لارستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به نه دستگاه خودرو سبک و سنگین مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو‌ها تعداد ۳۴۵۵ ثوب پوشاک، ۵ دستگاه دوچرخه رالی،۷۳۱ عدد عینک طبی، یک دستگاه کولر اسپلیت و دو دستگاه یخچال، یک دستگاه بخار پز، دو دستگاه فر، یک دستگاه آب سردکن، دو دستگاه همزن برقی، ۱، ۵ قلم ظروف استیل، ۱، ۳، ۴، ۴ عدد انواع نوشیدنی، سه دستگاه جاروبرقی، ده دستگاه ترازوی آشپزخانه قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این راستا ۹ نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله‌های قاچاق بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال برآورد شده است.


اعتراف دو سارق به ۱۸ فقره سرقت

فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۸ فقره سرقت از آن‌ها خبر داد.


سرهنگ یوسف ملک زاده فرمانده نیروی انتظامی شیراز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران کلانتری شیراز، یک نفر سارق درون خودرو را دستگیر و متهم را برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: پس از تحقیقات و بازجویی‌های فنی و تخصصی، متهم به هویت م. - م. به ۱۰ فقره سرقت درون خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ ملک زاده افزود: در اقدام دیگری ماموران کلانتری یک نفر سارق دیگر را دستگیر و متهم به ۸ فقره سرقت درون خودرو در شیراز اعتراف کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز بیان کرد: همه صحنه‌های سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی شدند.

انتهای پیام/ن

خبرهای نیروی انتظامی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار