عضو هیات علمی انجمن ارتوپدی ایران گفت: آموزش‌ها باید در سطوح مختلف دانشگاه‌های پزشکی کشور یکسان باشد.

ضرورت یکسان سازی آموزش در دانشگاه های پزشکی کشورعکاشه عضو هیات علمی انجمن ارتوپدی ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: حقوق رزیدنت ها سال های متمادی مغفول باقی مانده است به همین خاطر باید تغییری در سیستم پرداختی به آنها ایجاد شود.

وی تاکید کرد: از جمله برنامه هایی که من برای آینده نظام پزشکی و رزیدنت ها دارم، اجرای معاونت رزیدنتی و معاونت رفاهی در حوزه ی نظام پزشکی برای پیگیری مشکلات و حقوق رزیدنت ها است چرا که از این طریق می توان وضعیت معیشتی، آموزشی و رفاهی این قشر را تحت کنترل قرار داد.

عکاشه ادامه داد: رزیدنت ها سازنده آینده پزشکی کشور هستند و باید در رفاه کامل باشند و با داشتن امنیت حرفه ای در کار خود بهترین خدمات را داشته باشند.

وی به یکسان سازی آموزش ها اشاره کرد و گفت: آموزش ها باید در سطوح مختلف یکسان باشد؛ به عبارتی بین دانشگاه های مختلف، سطح آموزش به افراد یکسان باشد.

این پزشک عنوان کرد: ما فقط نباید مسئول خطا گیری باشیم و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا اگر پزشک نیاز به حمایت داشت، در حوزه مسائل حقوقی و در بخشی از جامعه به عنوان نماینده پزشکان در هر حوزه ای که به آنها ظلم می شود، مورد حمایت قرار دهیم.

انتهای پیام /

تنها به دنبال خطاگیری از پزشکان نباشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.