زاهدان

برگزاری رویداد کارآفرینی از ایده تا کسب و کار در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: رویداد کارآفرینی از ایده تا کسب و کار با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پارک علم و فناوری و دانشگاه علمی کاربردی در 9 شهرستان استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: این برنامه روز یکشنبه 25 تیرماه از شهرستان کنارک آغاز خواهد شد و پس از برگزاری در سایر شهرستان ها، روز پنجشنبه 5 مرداد در زابل به پایان می رسد.


جهاندیده گفت: در این رویداد محورهای ایده پردازی گردشگری، شیلات، فناوری اطلاعات، صنایع دستی، صنایع خلاق، گیاهان دارویی، فرهنگی، هنر و ایجاد فرصت شکل گیری کسب و کارهای نوپا توسط مربیان کارافرینی رویداد به علاقمندان ارائه می شود.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه این رویداد در هر شهرستان به مدت یک روز برگزار می شود گفت: برگزاری رویداد کارآفرینی از ایده تا کسب و کار، فرصت مناسبی برای پروراندن ایده ها و مدل های کسب و کار است.


جهاندیده همچنین افزود: در پایان برگزاری این رویداد، تیم های منتخب شهرستان در یک رویداد ویژه در مرکز استان و در پارک علم و فناوری استان شرکت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری رویداد کارآفرینی از ایده تا کسب و کار در سیستان و بلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار