فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اشد مجازات برای عاملان جنایت اسید پاشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت : چندی قبل شاهرود حادثه تلخ اسید پاشی را در یکی از روستاهای بخش بسطام تجربه کرد که در این اقدام شنیع، بانویی جوان دربسترخواب دچار آسیب های بدنی فراوانی شد و متاسفانه به دلیل شدت جراحات درگذشت.

 وی از دستگیری سریع عامل جنایت اسیدپاشی خبرداد و ضمن تقدیر ازدستگاه قضایی بخش بسطام افزود: باهماهنگی های قضایی و صدور دستورات آنی، عاملان این اقدام ناجوانمردانه شناسایی و دستگیر شده و با اقدامات فنی وادله ومستندات غیرقابل انکارجمع آوری شده، چاره ای جز اقرار به این جنایت هولناک نداشتند.

 اشرفی با اشاره به درگذشت بانوی جوان در روزهای اخیر گفت: شدت جراحات به نحوی بود که دختر جوان پس از چند روزتحمل درد و رنج، در نهایت در بیمارستان سوختگی زارع ساری جان خود را از دست داد.

 وی گفت: با توجه به جو روانی نامطلوب ناشی از این اقدام شنیع و همچنین جریحه دار شدن احساسات پاک مردمی طی جلسات وتماس های تلفنی با رئیس حوزه قضایی بخش بسطام و بیان مطالبات مردمی درخصوص رسیدگی فوری وصدورحکم اشد مجازات برای عاملان این جنایت، از رسیدگی خارج از نوبت و فوری این پرونده خبرداد.

 فرمانده انتظامی شاهرود افزود: نیروی انتظامی همیشه یار و یاور مردم و مشت محکمی درمقابل بزهکاران و ستمگران بوده و خواهدبود و در این راه اجازه نخواهیم داد عده قلیلی افراد معلوم الحال با اقدامات مجرمانه احساسات پاک مردمی راجریحه دار کنند و انشاءالله پیگیری‌های دستگاه قضایی و مجازات مجرمان، تصلای خاطری برای خانواده مصیبت دیده و سایر همشهریان و هم‌وطنان خواهد بود.
انتهای پیام / ه

وقوع اسیدپاشی در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۳ تير ۱۳۹۶
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۳ تير ۱۳۹۶
عجب اشغالایی پیدا میشنا!!!!!