فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: طرح آزادراه خرم‌آباد- اراک ۶۰ درصد پیشرفت دارد و امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر آن را بهره‌برداری کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سردار عبادالله عبداللهی،فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، عصر پنجشنبه در بازدید از طرح آزاد راه خرم آباد- اراک و در جمع پرسنل فعال در این طرح با اشاره به اینکه طرح آزادراه خرم آباد- اراک با کیفیت بسیار عالی و با پیشرفت بسیار خوب در حال اجرا است، گفت: اجرای این طرح کار سختی بود.


وی با بیان اینکه بزرگترین تونل کشور از نظر طول در این طرح احداث می شود، افزود: خوشبختانه کار خوبی در این طرح انجام شده است و کار ارزشمندی صورت گرفته که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با تاکید بر اینکه مسیر احداث آزادراه از نظر صعب العبور بودن، سختی کار زیادی دارد، افزود: این طرح۶۰ درصد پیشرفت دارد و با توجه به وضعیتی که در بازدید ملاحظه کردم، امیدواریم بتوانیم هرچه سریع تر طرح را بهره برداری کنیم.


سردار عبداللهی با اشاره به اینکه در مسیر خرم آباد به بروجرد این طرح بالغ بر ۳۰ کیلومتر کاهش مسیر صورت می گیرد که این امر در بحث حفظ محیط زیست، کاهش مصرف سوخت و رونق اقتصاد بسیار مهم است، خطاب به پرسنل این طرح گفت: بابت انجام این طرح از شما تشکر می کنم و دست شما را می بوسم.
انتهای پیام / د

 پیشرفت ۶۰ درصدی طرح آزادراه خرم‌آباد- اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تنها برای 30 کیلومتر؟
۲۰:۰۹ ۲۳ تير ۱۳۹۶
سلام، یک سوال از شما دارم، آیا واقعا 30 کیلومتر کمتر شدن راه، که حدود 1 ربع تا 20 دقیقه بیشتر نمیشود، ارزش این هزینه میلیاردی را داشت؟ در حال حاضر که راه خرم آباد به بروجرد و بروجرد به اراک مشکلی ندارد، آیا اولوییت این استان محروم، این بود که تنها راه عبور از آن را یک ربع کوتاه تر نماییم؟ بروجرد تنها 15 هزار جوان جویای کار ثبت نام شده در کاریابی ها دارد، آیا نمیشد این هزینه برای اشتغال این جوانان صرف گردد؟ مراقب باشیم که خداوند، حق الناس را حتی از شهید هم مطالبه می نماید. موفق باشید