تیم ملی جودو نوجوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب 2 مدال برنز به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین روز از مسابقات جودو نوجوانان قهرمانی آسیا، امروز جمعه و در وزن 73- کیلوگرم علی مولوی مقدم "میاگم ماروسن" از مغولستان را شکست داد و دور دوم مقابل نماینده چین تایپه شکست خورد. وی در جدول شانس مجدد با شکست نماینده قرقیزستان برای کسب مدال برنز به مصاف حریف ازبکستانی رفت اما شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند.

حسین خجسته در وزن 81- کیلوگرم "اوگان باتار" مغولستانی را شکست داد وی در ادامه مقابل نماینده قزاقستان و کره جنوبی هم شکست را پذیرفت و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

سپهر علی نژاد در وزن 90- کیلوگرم در اولین دیدار "قربانوف" از تاجیکستان را شکست داد. وی در دور بعد مقابل جودوکاری از قزاقستان ایپون شد. علی نژاد در جدول شانس مجدد مقابل نماینده کره جنوبی هم با شکست تاتامی را ترک کرد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

علی امینی در وزن 90+ کیلوگرم بعد از یک دور استراحت مقابل "ادگار گریگوریان" نماینده ازبکستان شکست خورد. امینی در جدول شانس مجدد نماینده هند و قرقیزستان را شکست داد و به مدال برنز رسید.

مهدی راستگر دیگر نماینده کشورمان در همین وزن ابتدا مقابل حریفی از مغولستان پیروز شد اما در دور بعد مقابل نماینده قرقیزستان ضربه فنی شد. وی در رپه شارژ با شکست مقابل حریف قزاقستانی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در بخش جودو بانوان و در وزن 57- کیلوگرم محدثه حسینی بعد از یک دور استراحت به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و مقابل این حریف ایپون شد. حسینی مقابل جودوکار دیگری از کشور قرقیزستان هم شکست را پذیرفت و به مدال نرسید.

امروز مسابقات جودو نوجوانان آسیا با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید و فردا و در روز سوم این رقابتها رقابتهای جوانان آغاز خواهد شد و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

مسابقات قهرمانی جودو نوجوانان آسیا پایان یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۴ تير ۱۳۹۶
با سلام لطفا برای جودو کارن خانم اردو مشترک و اردو های تیم ملی را بیشتر کنید و مسابقات زیاد تا جو مسابقات براشون عادی بشه بیشتر خانم ها بخصوص نوجوان به خاطر جو مسابقات که برنده نمیشن وگرنه عالی هستند
آخرین اخبار