در جشنواره ورزش‌های بومی محلی خلخال 5 تیم ورزشی از استان‌های شمال‌غرب کشور حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مرتضی تاج‌مهر رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل اظهار کرد: به دنبال برگزاری جلساتی با مسؤولان اداره ورزش و جوانان و سایر انجمن‌های مرتبط با ورزش‌های همگانی استان، شهرستان خلخال به عنوان میزبان جشنواره ورزش‌های بومی محلی شمال‌غرب کشور انتخاب شد.

وی با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره، افزود: جشنواره مذکور در شهر کلور برگزار شده و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد برگزاری منظم و مناسب این برنامه فرهنگی و ورزشی باشیم.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه در این برنامه ورزشکارانی از 5 استان شمال‌غرب کشور نیز حضور پیدا خواهند کرد پیش‌بینی برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی زیبا و پرشور و نشاطی به عمل آمده است.

تاج‌مهر با اشاره به اینکه این برنامه از هفته سوم شهریورماه سال جاری آغاز خواهد شد، گفت: کسب رتبه برتر هیأت ورزش‌های همگانی خلخال در بین شهرستان‌های استان اردبیل که در سال گذشته به دست آمد، نشان از قابلیت‌ بالا و توجه ویژه این شهرستان برای رشد و گسترش ورزش‌های همگانی داشته و امیدوار به ادامه روند رو به رشد این منطقه در زمینه توسعه ورزش‌های همگانی هستیم. 

 

انتهای پیام/ع

جشنواره ورزش‌های بومی محلی خلخال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.