چند پروژه خدماتی و گردشگری در شهرستان مشگین شهر آغاز و کلنگ آغاز عملیات اجرایی چند پروژ ه دیگر به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با حضور آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان، خدابخش استاندار اردبیل، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان محلی مشگین شهر بهره برداری از چند پروژه خدماتی و گردشگری در شهرستان مشگین شهرآغازوکلنگ آغازعملیات اجرایی چند پروژ ه دیگر به زمین زده شد.

بهره برداری از مجتمع آبدرمانی یل سویی در روستای موئیل و همچنین افتتاح بزرگترین زیپ لاین سه لاینه شمالغرب کشور از جمله پروژه های افتتاح شده توسط مسئولان استانی و محلی بود.

میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین شهر گفت:برای احداث مجتمع آبدرمانی یل سویی موئیل بالغ بر 60 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده و آب مورد نیاز آن از چشمه ای به همین نام از بالادست روستای موئیل تامین می شود.

وی افزود: برای راه اندازی زیپ لاین هم 10 میلیارد ریال توسط مجموعه گردشگری پل معلق هزینه شده و با افتتاح آن مشگین شهر به کانون ورزشهای هیجانی در کشور تبدیل می شود.

همچنین با حضور مسئولان عملیات احداث شبکه آبیاری پایاب سد احمد بیگلو نیز آغاز شد.

خدابخش استاندار اردبیل گفت:امسال برای احداث شبکه آبیاری سد احمدبیگلو 100میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و با تکمیل و بهره برداری از شبکه 680 هکتار از اراضی دیم منطقه به زیر آب خواهد رفت.

در مراسم دیگری با حضور آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و خدابخش استاندار اردبیل عملیات اجرایی بزرگترین پارک آبی کشور در مجموعه گردشگری پل معلق آغاز شد.

حسین عباس نیا مدیرعامل مجموعه گردشگری پل معلق گفت: برای احداث این پارک 100میلیارد ریال هزینه می شود و تا عید فطر سال آینده تکمیل و افتتاح خواهد شد.

بازدید از نیروگاه زمین گرمایی و کارخانه کاعذسازی مشگین شهر پایان بخش سفر کاری یکروزه مسئولان استان به شهرستان مشگین شهر بود.

                                                

انتهای پیام/ع

 

مشگین شهر کانون ورزشهای هیجانی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.