معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تغییر زمان برگزاری جشنواره تئاتر استان به ۸ شهریور خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر چنانی، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به اینکه چراغ تئاتر همچنان در خوزستان روشن است گفت: زمان برگزاری بیست‌و‌نهمین جشنواره تئاتر خوزستان به تاریخ هشتم إلی سیزدهم شهریور ماه تغییر یافت.


ناصر چنانی گفت: چراغ تئاتر همچنان در خوزستان روشن است و بر خلاف تصور عده ای این چراغ به هیچ عنوان رو به خاموشی نیست. زیرا که پویایی ٬ زایایی و زندگی در ذات این هنر است و هیچ وقت این ویژگی را از دست نخواهد داد .

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و به ویژه شخص مدیر کل این اداره، در صدد است که همه امکانات و ظرفیت‌های اداره را در راستای پیشرفت این هنر به کار گیرد.

وی  از فعالان و متولیان هنر نمایش در استان خواستار شد که به عنوان پزشک فرهنگی، جامعه را تشریح کنند و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی را تشخیص دهند و سپس یک نسخه هنری در قالب هنر تئاتر برای آن تجویز کنند. زیرا که این بهترین راه، برای درمان بیماری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است‌‌.

چنانی در همان راستا با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهتمام به حوزه فرهنگ و هنر گفت: راهبردهای فرهنگی و هنری ما هنرمندان و متولیان امر فرهنگ باید در راستای این نگاه حکیمانه باشد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان با اشاره به برنامه‌ها و تمهیدات انجام شده برای برگزاری جشنواره تئاتر، به بخش‌های متنوع این جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: چندین بخش جدید به جشنواره تئاتر امسال اضافه شده است که از میان آنها می‌توان به بخش مسابقه عکس و همچنین بخش پژوهش اشاره کرد.


انتهای پیام/م

8 شهریور ماه زمان برگزاری جشنواره تئاتر خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.