اهواز؛

اجرای نمایشنامه خوانی 'شازده کوچولو' در اهواز

نمایشنامه خوانی 'شازده کوچولو' کاری از گروه تئاتر مثلث در تماشاخانه قاف اهواز اجرا می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آرش شمشیرگران، کارگردان این مجموعه بیان داشت: این نمایش از جمله برنامه‌های جشنواره شهر بیدار است که به دلیل استقبال مخاطبان امشب اجرا می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این رمان که نوشته آنتوان دو سنت اگزوپری است را با ترجمه احمد شاملو به صورت نمایشنامه خوانی اجرا می کنیم، البته کل رمان به خاطر رفت و آمد شخصیت ها و اتفاقات مختلف آن نیاز به زمانی بیش از 90 دقیقه دارد برای همین آن را خلاصه کرده و در مدت زمان 40 دقیقه بخش های اصلی رمان را نمایشنامه خوانی می کنیم.

 

شمشیرگران با اشاره به عوامل این کار اذعان داشت: آرش شمشیرگران و نجمه شایان پور(نمایش نامه خوان)، بهنام بارزی(صوت و نور)،آرین اعتمادی( پشتیبانی فنی) این کار را برعهده دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: در اجراهای قبلی این اثر برداشت بدی که مخاطبان از اثر داشتند این بود که اثر را کودکانه می پنداشتند است در حالیکه این نمایش درباره بزرگترها و فراموش کردن کودکی خودشان است، در واقع می توان گفت این نمایش تلنگری به بزرگترها است البته شخصیت های این اثر فانتزی هستند و کودکان هم می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

 

این کارگردان افزود: امیدوارم مردم از این کار و همه تئاترهایی که در شهر اجرا می شود استقبال کنند چراکه تئاتر به نفس تماشاگرانش زنده است.

 

شایان ذکر است؛ این نمایش ساعت 23 در تماشاخانه قاف واقع در خیابان پنج شرقی کیانپارس اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.