خبر‌های پلیس فارس در روز شنبه ۲۴ تیرماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده نیروی انتظامی اقلید گفت: با توجه به سرقت‌های سریالی از دامداری‌ها در حاشیه شهر اقلید مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ رزمجویی ادامه داد: با حضور گشت‌های محسوس و نامحسوس در ساعات مختلف شبانه روز در نهایت ماموران یک باند سارق احشام را شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی آن‌ها را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: با انتقال متهمان به اداره پلیس آگاهی و انجام بازجویی‌های تخصصی، سارقان به ۸ فقره سرقت احشام از دامداری‌ها اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اقلید افزود: با دستور مقام قضائی، متهمان روانه زندان شدند.

اعتراف سارق به ۱۵ فقره سرقت

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک سارق درون خودرو و کشف ۱۵ فقره سرقت از وی در شیراز خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری باند سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری شیراز، یک نفر سارق درون خودرو را دستگیر و متهم را برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: پس از تحقیقات و بازجویی‌های فنی و تخصصی، متهم به هویت ا-ح به ۱۵ فقره سرقت درون خودرو اعتراف کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه همه صحنه‌های سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی شدند افزود: این سارق با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

توقیف خودرو‌های حامل بار قاچاق در کازرون

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون از کشف کالای قاچاق میلیاردی در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ رجبعلی رزمجوئی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون گفت: در راستای مبارزه با قاچاق و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محور‌های اصلی، به چهاردستگاه خودرو سبک و سنگین حامل بار قاچاق مظنون و خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها مقدار ۱۳ هزار و ۱۵۱ قلم اجناس شامل کمک فنر انواع خودرو، تور‌های فلزی زنگ نزن، انواع نوشیدنی و چهار دستگاه موتور جوش قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش کالا‌های کشف شده ۱۶ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه ۴ دستگاه خودرو توقیف و ۴ قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

انتهای پیام/ن

خبرهای نیروی انتظامی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار