معاون عمرانی استاندار از انتقال مرکز آموزشی درمانی ۲۲ بهمن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی فرخزاد در نشست پیگیری مشکلات محله راه آهن قزوین گفت: این مرکز آموزشی که ویژه بیماران روانی است بعلت نامناسب بودن مکان به زودی با اعتبارات دولتی و با کمک خیرین از خیابان راه آهن قزوین به مکان مناسبی منتقل خواهد شد.

مرکز آموزشی درمانی ۲۲ بهمن منتقل می‌شود

وی در ادامه به اجرای طرح «تی او دی» در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد و گفت: این طرح در آینده‌ای نزدیک به عنوان اولین شهر در قزوین اجرایی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندارگفت: با اجرای این طرح در پی توسعه شهر قزوین از منظر اجتماعی، فرهنگی و به ویژه گسترش ظرفیت‌های گردشگری در استان هستیم.

فرخزاد در ادامه بر رسیدگی سریع به مشکلات محله‌های محروم قزوین تاکید کرد.

سرپرست دفترامور شهری و شورا‌های استانداری هم در این جلسه گفت: قسمت عمده‌ای از طرح‌های احداث بوستان بانوان، حل مشکل روشنایی، اصلاح، مرمت و بازسازی پل زیرگذر، نظارت بر حفاری ها، بررسی جهت افزایش فعالیت تنها داروخانه محله، نصب چراغ‌های ال‌ای دی و تعویض چراغ‌های فعلی حد فاصل پل تا ایستگاه راه آهن، شست و شوی مکررسطل‌های زباله و دریچه‌های عبور فاضلاب منطقه، آغاز عملیات اجرایی فرهنگ سرای پارک رز، نصب چمن مصنوعی فضای مصلا در محله راه آهن اجرایی شده است.

رضا گروسی افزود: اقدام‌های انجام شده در زمینه رفع مشکلات این منطقه در آینده‌ای نزدیک در مسجد جوادالائمه محله راه آهن قزوین به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

راه آهن یکی از محلات قدیمی شهر قزوین به شمار می‌رود که در جنوبی‌ترین نقطه آن قرار دارد.

انتهای پیام/

 

برگزاری نشست پیگیری مشکلات محله راه آهن قزوین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار