رييس اتحاديه صنف طلا و جواهر استان نیز از پرداخت هزينه استاندارد سازی واحد های دارای کد فعاليت گلايه کرد.

نوری زاده رييس اتحاديه صنف طلا و جواهر استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  از پرداخت هزينه استاندارد سازی واحد های دارای کد فعاليت گلايه کرد و گفت: وجه يک ميليون تومانی استاندارد سازی واحد های طلاسازی برچه اساس و در قبال کدام خدمات دريافت می شود.

ماجدی مديرکل استاندارد استان هم گفت : بر اساس بخشنامه هر واحد دارای کد فعاليت بايد سالانه مبلغ يک ميليون تومان بپردازد که با پيگيری های مستمر اين عدد به يکصد هزار تومان در سال کاهش يافته است.

مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان از اجرای طرح کارورزی خبر داد و گفت : تاکنون دو هزار و 414 نفر در سامانه اين طرح ثبت نام کرده اند .

رياحی افزود : فارغ التحصيلان دانشگاهی از فوق ديپلم تا دکترا می توانند با مراجعه به سايت کارورزی در اين طرح ثبت نام کنند.

 بگفته وی طرح کارورزی با هدف افزايش مهارت و اشتغال پذيری جوانان و تسهيل در جذب و بکارگيری جوانان در بنگاههای اقتصادی اجرا می شود .
مشکلات واحد های طلاسازی در پرداخت هزينه استاندارد از ديگر مباحث اين نشست بود.

 مشکلات واحد های طلاسازی در باره پرداخت هزينه استاندارد سازی ، نحوه تامين سرمايه از منابع سرمايه ای و اجرای طرح کارورزی  در نشست شورای گفتگوی دولت در استان بحث و تبادل نظر شد.

در پايان قرار شد کارگروهی در اين زمينه تشکيل و نظر کارشناسی را ارائه دهد.

انتهای پیام/ ی

بررسی مشکلات واحد های طلاسازی دراستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.