از شروع سال جاری تا پایان خردادماه ، 72 پروژه ی عمرانی برق رسانی با سرمایه گذاری چهارمیلیارد و 799 میلیون ریال در شهرستان شاهرود انجام شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احمد یوسفی مدیرتوزیع برق شهرستان شاهرود به جذب 489 اشتراک جدید اشاره کرد و گفت : هم اینک این مدیریت به بیش از 91 هزار مشترک برق در شهرستان شاهرود خدمات دهی می نماید .


وی افزود : از آغاز امسال تا زمان حاضر ، هفت هزار و 345 متر شبکه هوائی 20 کیلو ولت و دو هزار و 439 متر خط فشار ضعیف هوائی و زمینی ایجاد شده است .


یوسفی اظهار داشت : نصب یک دستگاه تقویت کننده ولتاژ (بوستر) بر روی فیدر خارتوران جهت بهبود ولتاژ ، اجرای شش هزار و 651 متر شبکه فشار متوسط هوائی بر روی فیدر نیروگاه ، بهسازی دوهزار متر شبکه فشار ضعیف روستای دیزج و تبدیل یک هزار و 600 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در بلوار شهید مطهری، اقدامات شاخصی است که در سه ماهه نخست عملیاتی شده است .


وی تصریح کرد : راه اندازی هشت سرخط جدید فشار متوسط از پست البرز ، بارگیری فیدر نیروگاه ، احداث پنج هزار و 300 متر شبکه 20 کیلو ولت دومداره به عنوان فیدر فدک ، اجرای چهار هزار متر شبکه هوائی و نصب شش دستگاه پست هوائی توزیع برق در راستای 10 پروژه ی کاهش تلفات برق ، تعمیرات اساسی فیدر صدا و سیما به طول 20 هزار متر ، ایجاد پست زمینی توزیع برق سازمان تبلیغات اسلامی به ظرفیت یک هزارو 250 کیلوولت آمپر و پروژه های تامین روشنائی معابر بلوارهای بعثت و حسینی ، به عنوان اهم برنامه های در دست اقدام این مدیریت تا پایان شهریور ماه امسال است .

 

انتهای پیام / ه

 

بهسازی شبکه برق در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.