در این گزارش بیوگرافی کوتاهی از ارژنگ امیرفضلی بازیگر طنز کشورمان را بخوانید.

ارژنگ امیرفضلی و همسرشبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در همه جای دنیا دانستن زندگی شخصی هنرمندان و ورزشکاران برای مردم هیجان‌انگیز است. علاقه‌مندان به افراد مشهور دنبال به دست آوردن تازه‌ترین اخبار و اطلاعات از زندگی حرفه‌ای و شخصی آنها هستند. در کشور ما هم خیلی از نوجوانان و جوانان اخبار مربوط به هنرمندان به خصوص بازیگران را پیگیری می‌کنند. برای آنها جذاب است که بدانند هنرمند مورد علاقه‌شان، چه غذایی دوست دارد، چه شغلی دارد، چه ورزشی می‌کند، مجرد است یا متأهل، همسرش چه کسی است و ... .

به همین بهانه گزارش کوتاهی را درباره بیوگرافی ارژنگ امیرفضلی  را آماده کرده‌ایم، که در ادامه می‌خوانید:

 

 

ارژنگ امیرفضلی متولد 1349 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او فارغ‌التحصیل مدرسه گرافیک است. پدر امیرفضلی نقش زیادی در باز شدن پای او به عرصه هنر داشت.

  ارژنگ امیرفضلی و همسرش


ارژنگ امیرفضلی که همه او را به عنوان یک بازیگر کمدین می‌شناسند، کار خود را در این عرصه با برنامه «نوروز ۷۲» به کارگردانی داریوش کاردان، همراه با مهران مدیری و حمید لولایی آغاز کرد.

 

 ارژنگ امیرفضلی و همسرش

 

او به سرعت در عرصه هنر هفتم درخشید و علاوه بر بازیگری در سینما، تلویزیون و تئاتر، کارگردانی چند مجموعه‌ تلویزیونی را نیز در کارنامه کار خود ثبت کرد.

 

 ارژنگ امیرفضلی و همسرش


از مهمترین آثار ارژنگ امیرفضلی می‌توان به «الو ‌الو من جوجوام» (مرضیه برومند)، «جنگجوی پیروز» (مجتبی راعی)، «مربای شیرین» (مرضیه برومند)، «شارلاتان» (آرش معیریان)، «شام عروسی» (ابراهیم وحیدزاده) اشاره کرد.


همچنین در فیلم «اخراجی‌ها 1 و 2» (مسعود ده‌نمکی) شاهد نقش متفاوتی از او بودیم.

«محاکمه در خیابان» (مسعود کیمیایی) و «افراطی‌ها» (جهانگیر جهانگیری)  و... از آثار دیگر این هنرمند هستند. امیرفضلی این اواخر به دلیل پاره ای از مشکلات گوارشی در بیمارستان بستری بود.

 

انتهای پیام/

 

ارژنگ امیرفضلی را بیشتر بشناسید 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.