دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر نباید به موضوع حجاب و عفاف خلاصه شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمود الله‌مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان دوشنبه‌شب در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر سروآباد که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، گفت: اگر تلاش کنیم هرچیز در جای خود قرار بگیرد این بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر است به گونه‌ای که افراد هر کدام به نحو احسن وظایف خود را انجام دهند، امر به معروف است.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه هر کاری که خلاف دستورات دین اسلام انجام شود منکر است، عنوان کرد: هر کسی در انجام وظایف اداری و قوانین تعیین‌شده به درستی گام برندارد دچار منکر شده است.

 الله‌مرادی افزود: هر کدام از ما در هر جایگاهی که قرار داریم اگر وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم این یعنی معروف و همه باید در این مسیر حرکت کنیم. 

وی از امنیت به عنوان یکی از پایه‌های اساسی در هر جامعه‌ای است، گفت: امنیت وآسایش موجب رفاه و آسایش انسان می‌شود واینها نعمت‌هایی است که به برکت انقلاب بدست آورده‌ایم.

 الله‌مرادی  حفظ و حراست این امنیت را امر به معروف دانست و اظهار کرد: اینها نشان می‌دهد که امر به معروف و نهی از منکر فقط در حجاب و عفاف خلاصه نمی‌شود.

وی درادامه حفظ محیط زیست را یکی از بزرگترین معروفات در دنیای امروز دانست و گفت: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری نیزاز بزرگترین معروفاتی است که مسوولان و متولیان امر باید به آن نگاه ویژه داشته باشند.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان افزود: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه انسان‌ها بوده و شیعه و سنی ندارد هر کدام باید در حد توان در این مسیر گام بردارند.

  انتهای پیام/ م ح

 امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه انسان‌ها بوده و شیعه و سنی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.