نماینده مردم اسدآباد گفت: تمام پایگاه‌ها و جایگاه‌های آمریکا در منطقه باید شناسایی و کوچکترین تحرکات این کشور باید پاسخ داده شود.

تمامی اقدامات آمریکا در منطقه باید از سوی سپاه قدس پاسخ داده شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در جریان بررسی طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه در صحن علنی امروز سه‌شنبه(27تیرماه) در موافقت با آن اظهار داشت: از مخالفان تشکر می کنم که تنها مخالفتشان به دلیل آن است که این طرح را برای مقابله با آمریکا کافی نمی‌دانند.

وی ادامه داد: اولویت و فوریت ارائه این طرح به دلیل ورود اقدامات مقابله‌ای آمریکا در سراسر جهان با ملت‌ها و ضایع کردن حقوق آنها است.

نماینده مردم اسدآباد تأکید کرد: آمریکا با نگاهی و اقداماتی خصمانه در ملت‌های حاشیه خلیج فارس وارد شده و چه کسی است که امروز نداند آمریکا عامل همه خونریزی‌ها به ویژه در این منطقه است.

رنجبرزاده اظهار داشت: 70 سال است که آمریکا با کشور ایران در تقابل بوده و برای تضعیف ملت‌های منطقه حرکت می‌کند، آمریکا باید بداند که دنیا هوشیار و بیدار شده لذا ملت‌ها ظلم دولت‌های استکباری را نمی‌پذیرند.

وی اذعان داشت: ما باید دولت را مکلف کنیم تا برای تمام اهداف آمریکا راه‌های مقابله‌ای خود را انجام دهد، البته با بخشی از محتوای طرح هم بسیار موافق نیستیم و در کمیسیون حتما با اشد برخورد با مداخلات آمریکا در منطقه وارد بحث شویم. 

نماینده مردم اسدآباد تأکید کرد: سپاه پاسداران و نیروی قدس عزیز که امروز حامی مظلومان جهان هستند به عنوان امنیت و ستون انقلاب اسلامی توانسته اند آمریکا را عصبانی کرده و به چالش بکشند و حامی ملت‌های منطقه  و بیداری بخش جهان اسلام باشند.

رنجبرزاده گفت: ما هیچ وقت نخواسته‌ایم و نمی‌خواهیم با آمریکا همراهی و مذاکره‌ای داشته باشیم، اصل وجود آمریکا یعنی خیانت و هر حرکت این کشور در عرصه جهانی مساوی است با استثمار، استکبار و مکیدن خون ملت‌هاست اما امروز آمریکا در عرصه جهانی به خاطر تضییع حقوق ملت‌ها حضور پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: اصلی‌ترین عامل ضد حقوق بشر آمریکاست و این همه کشتار، خون‌ریزی، ظلم و بی‌عدالتی در عرصه جهانی نتیجه اقدامات آ‌مریکاست و با تمام وجود با مقابله با اهداف این کشور در منطقه و عرصه جهانی باید برنامه ریزی داشته باشیم.

نماینده مردم اسدآباد گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با پشتوانه مجلس و ملت برای مقابله با آمریکا آماده باشند، تمام منافع این کشور در منطقه باید هدف قرار بگیرند و حامیان آمریکا باید به حاشیه رانده شوند.

رنجبرزاده در ادامه افزود: این یک ضرورت و اصل استراتژی نظام جمهوری اسلامی است، ملت‌ها در انتظار عدالت در عرصه جهانی هستند مگر جهان جنگل است که یک جانور درنده به بقیه جانداران حمله کند، خوی آمریکا درندگی است.

وی تصریح کرد:‌ کنگره، مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا بداند که با وضعیت بسیار نامطلوبی در اذهان دنیا جای دارند و امروز حرکت خصمانه مجلس نمایندگان و رئیس جمهور تاجر آمریکایی در راستای مقابله با ملت‌های جهان است و ضد حقوق انسانی و بشری بوده و انتظار داریم همه این خون‌های ریخته شده توسط سپاه پاسداران و نیروی قدس پاسخ داده شود.

 نماینده مردم اسدآباد تأکید کرد: نیروی قدس ما بر اساس اصل 110 قانون اساسی زیرنظر مقام معظم رهبری اداره شده و توسط ایشان فرمان می‌گیرد، ما ملت و مجلس انتظار ویژه داریم تمام پایگاه‌ها و جایگاه‌های آمریکا در منطقه مورد شناسایی قرار گرفته و کوچکترین تحرکات این کشور پاسخ داده شود.

انتهای پیام/

ما هیچ وقت نخواسته‌ایم و نمی‌خواهیم با آمریکا همراهی و مذاکره‌ای داشته باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد نوروزی
۲۰:۲۶ ۲۷ تير ۱۳۹۶
تشکر برادر خداوند توفیقتان بدهد
Iran (Islamic Republic of)
سفیر صلح
۱۴:۳۲ ۲۷ تير ۱۳۹۶
شما که سخنگوی این طرح فوریتی بودید پس چرا رای ممتنع دادید !!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار