فرمانده انتظامی فریدونکنار از شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه‌ای اموال داخل خودرو با ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ مهدی نریمانی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در تفرجگاه‌های ساحلی و مناطق گردشگری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی سارقان شدند.


سرهنگ نریمانی گفت: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی متهمان را که اهل و ساکن یکی از شهرستان همجوار بوده اند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی فریدونکنار افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


سرهنگ نریمانی به مردم و مسافران توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی و بازدارنده از پارک خودرو در مکان‌های تاریک و خلوت خوداری کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوکی که بی جهت در خیابان‌ها و اطراف خودرو‌های پارک شده پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


انتهای پیام/ع


سارقان داخل خودرو در دام پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.