ملی‌پوش کاراته کشورمان گفت: برای جبران نتیجه‌ بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 2 ماه صبر کردم تا انتقامم را از حریف ازبک بگیرم.

امیر مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های کاراته آسیا، بیان‌ کرد: 2 سال پیش در رقابت های قهرمانی آسیا در ژاپن قهرمان شدم و دوست داشتم بار دیگر مدال طل را کسب و ااز عنوان قهرمانی‌ام ردفاع کنم. در این دوره چهار بازی داشتم که با شکست حریفانی از مالزی، ژاپن، عربستانی و ازبکستان توانستم مدال طلا را به دست بیاورم. در بازی فینال با حریف ازبک رقابت سختی داشتم که در کشورهای اسلامی در یک غفلت و در چند ثانیه پایانی نتیجه‌ را واگذار کردم.

او افزود: شکست مقابل حریف ازبک سبب شد تا به فینال بازی‌های همبستگی اسلامی نرسم و این در ذهن من باقی ماند و دو ماه صبر کردم تا توانستم در رقابت‌های قهرمانی آسیا در فینال بار دیگر با این حریف رو در رو شوم و او را شکست دهم و انتقام بازی‌های همبستگی را بگیرم.

مهدی زاده درباره توجه مسئولان وزارت ورزش و جونان اظهار کرد: برای نخستین بار توانستیم در هر چهار رده سنی در آسیا قهرمان شویم که این افتخار بزرگی برای ورزش کشور است و کاراته بار دیگر نشان داد که در رشته‌های رزمی،  یکی از موفق ترین رشته‌ها بوده است که از سال 2012 تا به امروز همیشه بر سکوی آسیا و جهان قرار گرفته است. این نگاه ویژه‌ مسئولان به کاراته را می‌طلبد که رشته‌ای مانند کاراته که این قدر خوب می درخشد و قهرمانی های مداوم را به دست می آورد باید توجه بیشتری از سوی مسئولان به آن شود.

ملی‌پوش کاراته در پایان گفت: پسرم حدود پنج ماه دارد و از این پنج ماه، چهار ماه در اردوهای تیم‌ ‌ملی بوده ام که از این بابت هیچ وقت نمی‌توانم خودم را ببخشم، اما من هدفی داشتم که هدف من آینده اوست و خدا را شکر که توانستم این مدال را کسب کنم و برایش هدیه ببرم.

انتهای پیام/

مهدی زاده: امیدوارم وزارت ورزش و جوانان توجه بیشتری به کارته کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار