سلطانی فر: امیدوارم عربستانی ها سر عقل بیایند/امنیت ایران برای خود سعودی ها هم ثابت شده است

وزیر ورزش و جوانان در خصوص بحث میزبانی ایران و عربستان گفت: ما با این کشور منافع مشترکی داریم و امیدوارم آنها مناسبات ورزشی را سیاسی نکنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در خصوص ارتباط ایران و عربستان گفت: ما با عربستان در منطقه به لحاظ استراتژیک، منافع مشترک زیادی داریم و این تحریکات اسرائیل است که کشورهای منطقه را به جان هم می اندازد.

پوست خربزه اسرائیل زیر پای حکام عربستانی است

وی افزود: خوشبختانه ما تا به حال بازی اسرائیل را نخورده ایم یعنی پوست خربزه اسرائیل زیر پای ما نیفتاده، ولی به نظر می رسد این پوست خربزه زیر پای برخی از حکام سیاسی عرب به خوبى قرار گرفته است.

سعودی ها سر عقل بیایند

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اختلافات ایجاد شده بین ایران و عربستان در بحث ورزشی خاطرنشان کرد: امنيت ايران براى خود سعودی ها هم روشن و ثابت شده است ، اميدوارم سرعقل بيايند و مناسبات ورزشى را سياسى نكنند.


بودجه هیئت های ورزشی افزایش می یابد

مسعود سلطانی فر همچنین در نشستی که با هیئت های ورزشی استان کردستان داشت، در خصوص بودجه هیئت های ورزشی گفت:ما در کشور حدود 14 هزار هیئت ورزشی داریم که با توجه به سقف بودجه 18 میلیاردی ما برای هیئت ها به هر کدام حدود 1.5 میلیون تومان می رسید که با توجه به شناختی که بنده از هزینه ها دارم این مبلغ فقط برای برگزاری یک جلسه تمرینی است و بودجه ای نیست که با آن بتوان هیئت را اداره کرد.

هیئت ها منبع ما برای کشف استعدادها هستند


وی ادامه داد:من فکر می کنم امسال بتوانیم از محل 27 صدم درصد ارزش افزوده رقمی معادل 3 تا 5 برابر بودجه را در اختیار هیئت ها قرار دهیم چرا که ما معتقدیم استعداد هایی در مراکز استانی و شهرستان ها وجود دارد که به واسطه نبود امکانات ورزشی زمینه بروز وظهورشان پیدا نمی شود و تنها ابزار ما برای شناسایی این استعداد ها هیئت های ورزشی هستند و ماقصد داریم با کمک به هیئت ها این زمینه را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه وزیر ورزش در خصوص اختلافات ایران و عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۸ تير ۱۳۹۶
وزیر لنگی نمیخایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۸ تير ۱۳۹۶
بد نیست درمورد ورزش هم صحبت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۸ تير ۱۳۹۶
وهابیون عمرا سرعقل بیان ....خیلی دارن مارو اذیت میکنن
آخرین اخبار