مدیر کل زندان های استان کرمان گفت: فروشگاه دائمی عرضه محصولات فرهنگی در زندان مرکزی کرمان افتتاح شد.

افتتاح فروشگاه دائمی محصولات فرهنگی در زندان مرکزی کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  رمضان امیری مدیر کل زندان های استان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین بنیاد تعاون زندانیان استان گفت: هدف از راه اندازی فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی در زندان رفع نیاز های فرهنگی و مذهبی مددجویان وغنی سازی اوقات فراغت می باشد.


وی با تاکید بر تفاوت مدیریت فرهنگی در زندان ها با سایر ادارات گفت: تبیین این تمایزات و تخصصی کردن کار فرهنگی در زندان ها از اولویت های آموزشی متولیان فرهنگی در سازمان زندانها است.


وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین زندان اظهار داشت: در زندانها اولویت باید کارهای فرهنگی باشد و برای اصلاح و تربیت باید روی مسائل فرهنگی بیشتر و با دقت کار شود و امنیت فرهنگی بر امنیت تأمینی در زندانها اولویت دارد.


وی تصریح کرد: گرچه توجه به امنیت باید به عنوان یک مقوله مهم در زندانها مورد توجه باشد اما تأثیر کار فرهنگی و به بیانی دیگر بهداشت روان و اصلاح رفتار زندانی می تواند رفتار زندانیان را کنترل و ظرفیت اصلاح و تربیت را در آنان ارتقاء بخشد.


سلیمانی مدیر زندان مرکزی هم با اشاره به عرضه محصولات فرهنگی از قبیل مذهبی ،سرگرمی،ورزشی،قرآنی و هنری ک در این فروشگاه افزود:کاهش آسیب ها در زندان نیازمند انسجام برنامه های فرهنگی و دینی است.


انتهای پیام/س

 

افتتاح فروشگاه دائمی محصولات فرهنگی در زندان مرکزی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار